Mycket tjat för ingenting.........
Mycket tjat för ingenting.........
X2 radera tråden !!
Den här tråden är ett bra exempel på hur man inte ska göra affärer. 
Ali G
Den här tråden är ett bra exempel på hur man inte ska göra affärer.
Jaa..Eller ett dåligt exempel på hur man ska göra affärer... 
Gör en ordentlig genomgång innan du startar, den jag montera för 5år sen hade bla. helt ojusterat ventilspel samt ingen drivning till bränslepumpen...
Jag tror att ventilspelet ska man nästan räkna med att det INTE är gjort i en ny motor. Bra tips om bränslepumpen, ska kolla.
Jag är glad som ett barn på Julafton nu när jag behåller leksaken. Det ska bli hur kul som helst.
Var mentalt förberedd på att sälja den innan. 
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│
Bara en fundering nu när du behåller motorn, är du helt 100% på att inget skrot ramlat ner via hålet vid bränslepumpen eller via hålet som kartongen täcker där generatorn skulle suttit?
vore grymmt jobbigt om de ramlat ner något skrot där nu när motorn e så fin.......
Den kommer att gås igenom så noga så det finns ingen chans för det. Men tack iaf för tipset.
Tack för din msg och alla andra som skrev positivt privat. Allt annat direkt i papperskorgen. 
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│