Snart så glider Macke, Gustaf och jag iväg söderut....
kör försiktigt ni med 
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » BAD CAMBERG #9 24-26 juni in Deutschland!
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Snart så glider Macke, Gustaf och jag iväg söderut....
kör försiktigt ni med 
Demian skrev:Snart så glider Macke, Gustaf och jag iväg söderut....
kör försiktigt ni med
Och det är bara en av dom som har någon erfarenhet till vad som komma skall....... 
ETT KRYSS TVÅ, Herrejävlar!! Nu sitter man här, efter 10 dagar, ett framhjullagerras efter autoban, 1000 bilder, å 404 mil i en majonnässkåp från 65.
Positiva intrycken är många, de negativa få, å vädret är ju inte något man kan påverka (om man inte har OS i Ryssland, för visst vare där dom bombade bort molnen?!!?)
Tack till Larsson å CO som hjälpte till med nya lager, vw i Osnabryck skulle ha 7dagar på sig med leverans, Larssons Pul(l) å skrev tog 3,5 timmars leverans, det kallar jag svenska service!!!
Tack som faan till alla som gjorde denna resa ett minne för resten av mitt liv, framför allt till Kristoffer som stod ut med mig på kommunicken i 300 mil.
Tack å på återseende 2013 i Hessich!
klart trevlig resa ! långa sträckor blev det men väldans trevligt!tyckte att bbt preparty va nått extra och kanske att bad camberg va lite mycket termos för min del men det visste jag ju redan när vi åkte! men att se 38an och prototypporschen gav ju nästen myspinne och sen att man nästan blir mätt på splitbubblor när man står där får väl ses som ett gott betyg för det är u inte varje helg man har hundra plus splittar omkring sig... vi klippte prototypmseet i hamburg på vägen hem och det kan jag rekomendera för dom som inte varit där....klart fränt! nä trevligt land att resa i det där tyskland! nu jobbar vi mot hessich och med lite tur kan det ju bli nån resa till innan det! tjo
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » BAD CAMBERG #9 24-26 juni in Deutschland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.