51

Hej!

Finns 200 på kontot från mig ikväll.

Och tack alla inblandade för ert jobb från en beroende!!!!!!!

Tack även till alla som skriver på siten och gör den till något extra!!!!!

Yogi

52

En lusing på väg !

West Coast Volks
Attitude is everything !

53

Betalat nu

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1200-59
vw 1300-66 cab
vw 1300-68
vw gipsy-90 nr 711

54

även en fattig student som jag är med och bidrar med en slant ICQ/ab

55

Lite $$$ på väg...

Våga åk hög buss och se ner på dina medtrafikanter.
Westfalia Tin Top -72 Baja Bay
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4668

56

Självklart med. Pengar på väg på kontot.

//Morgan

57 Senaste redigerad av Jonas Rehn (2012-03-11 09:14:23)

NoVW skrev:

Självklart med. Pengar på väg på kontot.

//Morgan

Kanske skulle passa på att byta forumsnamnet ditt till InanearfutureVW?  ICQ/ab
Du måste ju ha nått att installera dina finrattar i!

ICQ/ae

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...

58

Du vet hur svårt jag har att bestämma mig...

59

Tack för allt jobb med denna sida!  ICQ/ab
200 kr från mig just insatt!

60

200:- verkar vara standardbidraget så då kan jag ju inte vara sämre. Insatt på BG.

Typ1 Zwitter 1952, Typ1 1955, Typ1 ragtop 1960, Typ14 Karmann Ghia Convertible 1965, Typ3 1600 TL Variant Automatic 1969, Typ 343 Karmann Ghia Automatic 1968,  T25 Kombi 1981, MCB E-type EKF -74

61

Mitt bidrag är insatt! Tack för ett kanonbra forum!  ICQ/ab

Hoppas att ni lyckas lösa hostingproblemen på ett vettigt sätt.

62

200kr på väg.

VW 1200 '61, Yamaha Kodiak 700 SE ’19

63

Varsågod!

Ghia 70, Typ1 64

64

Fan hörni... vad rörd jag blir när jag ser all denna magnifika uppslutning! Under kommande vecka kommer jag att uppdatera alla nya betalande's status med ett blygsamt men ändock hedrande *Boxerville Supporter* - och vi kommer att jobba vidare med att försöka få BV så bra och stabilt som möjligt. Era bidrag betyder mer än ni anar, både för BV's existens men även i mitt ömma VW-hjärta. YOU GUYS FRIGGIN' RULE!  ICQ/ab  Stort tack! / Jonas

"Daddy Cool"

65

pengar insatta! ICQ/ab

66

Lite dineros insatta

1966 Splittpickup "VWerner"
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=192

Medlem i Halmstad Luftkühlers

67

$$

ICQ/ag

ACHTUNG Bitte!

68

Tackar allra ödjukast, kära vänner! Väntar fortfarande på några slippar med info från Bankgirot, sedan ska Edra statusar stolt uppdateras. TACK än en gång! / Jonas

"Daddy Cool"

69

missat detta! har överfört lite.

70

Tack allihop! Jag håller på att uppdatera status'ar, men några av er har glömt att skicka in era alias... Jag kan heller inte söka på era namn eftersom de inte verkar finnas i systemet.  Jag skulle vilja att följande personer PM'ar mig så jag kan uppdatera er BV-status:

Reintam Kenth Thomas Gunn
Dag Knutsson

Jag uppdaterar lite fler folk imorgon... Det var en del som donerade pengar och det är lite detektivarbete att hitta alla...! Tack så jättemycket på förhand! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

71

Tackar för ett kanonjobb!  $ på väg

72

Som sagt... Nu har jag uppdaterat status på alla jag kan verifiera via BV's registeringsuppgifter... Se tidigare post för de namn jag saknar alias på. Vänligen PM'a dessa till mig så jag kan uppdatera er! Och det går fortfarande att donera en slant för den som vill det - our lines are open! Än en gång - TACK alla! Jag och Webadmin och eventuell någon tredje eller fjärde virrpanna kommer att återkomma med mer info när vi vet mer om uppgraderingar osv. TACK!

"Daddy Cool"

73

Så, nu satte jag in det jag hade resterande på mitt paypal konto, inte mkt men något iaf, (man lever ett liv i lyx när sambon går på mammapeng! (nej just det ja, kom på att mammapengen inte var så mkt att hurra över) .... ICQ/ag )

Get low, or die tryin

74

"Er tid kommer." ICQ/ab Tack så mycket, och trevlig helg!

"Daddy Cool"

75

200 insatt!