26

Snyggt, inte lätt att hitta sån stolar som är så pass fräscha, de brukar spricka i sömmarna rätt friskt.
Ser ut att matcha övrig klädsel rätt bra också.

27

Förarstolen har spruckit i sitsen så den lär fixas lite men i övrigt är dom oki.

Mera känd som jb...

28

Firken skrev:

Har du lust att ta en bild och lägga upp på motorinstallationen?

Det kan jag fixa men det är inte speciellt. Dom har byggt om plåten så den tar luft till fläkten lika som original. ICQ/ab

Mera känd som jb...

29

Jag har en 924:a från 1979 som har den färgen på inredningen. Snyggaste 924:a stolarna i mitt tycke, ser bra ut i din bil med ICQ/ab

Är en skäggig skåning som emigrerade till Dalarna för 14 år sedan.
*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns ICQ/ab
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

30

Har inte hänt så mycket. Samlat på mig det mesta till sprutkonvertering. Tänkte fixa det när jag flyttat in i huset.
Konstaterade idag att min granne har en Typ3 Ghia. ICQ/ab

Mera känd som jb...

31

JBlom skrev:

Har inte hänt så mycket. Samlat på mig det mesta till sprutkonvertering. Tänkte fixa det när jag flyttat in i huset.

Bra granne! ICQ/ag

32

Jasså så de finns en sådan i Gävle, projekt eller rullar den?

33

Den såg du körbar ut. Ljusgul såg fin ut. Blev lite chockad. ICQ/ab

Mera känd som jb...

34

Olzzon skrev:
JBlom skrev:

Bra granne! ICQ/ag

Skulle nästan säga bättre granne än i Beck.  ICQ/ag

Mera känd som jb...

35

JBlom skrev:

Den såg du körbar ut. Ljusgul såg fin ut. Blev lite chockad. ICQ/ab

Trevligt, då får du locka med ägaren på nån ev framtida vårträff/cruise

36

Ja står den kvar senare så lär jag göra det ja. ICQ/ab

Mera känd som jb...

37

Knåpade ihop en bild häromdagen på telefonen. ICQ/ab

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/423341_10150619828061700_716696699_9675068_1604638866_n.jpg

Mera känd som jb...

38

Den ser riktigt bra ut med 17tummarna i solen !  ICQ/af

Hoppas grejorna kommer till nytta och resten kan du hämta när du vill.  ICQ/ad  Jag har dock ingen fördelare, jag har letat...  Default/hmm

You´ll never know...

39

Det finns ju inga andra fälgar till den bilen. Det är ju väldigt, väldigt tydligt! Svinkoolt!

1303S -73, Golf GTI -10, Volvo V90 D5 awd
SunCity AirCoolers

40

Ja bilen och fälgarna sitter så jävla bra, hoppas på se den i verkligheten snart Default/smile

41

Snyggt, har eg. aldrig gillat den där gröna färgen men har nu ändrat åsikt. Ser j-kligt fin ut !

42

Snygg. Min gamla pump hamnar i ett gott hjärta.

Om jag inte sa det så kom den från en 1800 85hp AN-motor. Antaglingen samma som du ska ha den på.

Det är ju bara så rätt med den motorn i den bilen. Du har inte några bilder på installationen, hur oljestickan är löst och luftbälgen.
Min lösning i 1600an fungerar. Men är lite krånglig. Kanske får nya ideer.:)

Man vet inte att man inte kan innan man provat.

43

David, Luleå skrev:

Snygg. Min gamla pump hamnar i ett gott hjärta.

Om jag inte sa det så kom den från en 1800 85hp AN-motor. Antaglingen samma som du ska ha den på.

Det är ju bara så rätt med den motorn i den bilen. Du har inte några bilder på installationen, hur oljestickan är löst och luftbälgen.
Min lösning i 1600an fungerar. Men är lite krånglig. Kanske får nya ideer.:)

Ja fast gången med förgasare är kass så det blir prog.sprut istället så pumpen får hamna på hyllan endå.  ICQ/ad

Ska försöka fixa bilder framöver. Maskinen ska ur i Maj för genomgång och sprutkonvertering.  ICQ/ab

Mera känd som jb...

44

m.helsing skrev:

Den ser riktigt bra ut med 17tummarna i solen !  ICQ/af

Hoppas grejorna kommer till nytta och resten kan du hämta när du vill.  ICQ/ad  Jag har dock ingen fördelare, jag har letat...  Default/hmm

Ja det gör dom garanterat, iallafall liten del av dom. Får bli lite ombyggnation av insugen bara. ICQ/ab

Mera känd som jb...

45

Du har verkligen fått till denna schysst! ICQ/ab

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

46

Hej
Det blir ett härligt stuk på den  ICQ/ab

Bengt

en analog man i en digital värld

47

Håller på med konvertering till MegaSquirt just nu. Ska försöka hinna klar tills på lördag.
Mycket pill blir det. ICQ/ab

Mera känd som jb...

48

Öka! Default/smile

49

Hur går det m. motorbygget ?

Och ville du ha skrotmotorn ?

You´ll never know...

50

Det rullar på. Tänkte försöka få den startklar idag...
Ja för tusan, ligger den i vägen? Ska försöka hitta nån tid att åka uppåt bara.  ICQ/af

Mera känd som jb...