Jag blandade ju mig in i denna diskussion i ett tidigt skede och känner mig medskyldig...
Först reläkunskap.
30 är vanligtvis ingång.
87 är en slutande kontakt.
87a är en kontakt som öppnar då reläspolen får manöverspänning.
86 är till manöverspolen, kopplas vanligtvis till plus.
87 är till manöverspolen kopplas vanligtvis till minus.
Observera att man ibland finner relä med två anslutningar som heter 87, alltså utan bokstav, detta är inga växlande relä, utan bara med dubbla anslutningar till 87.

Här vänder man reläet åt andra hållet, bränslepumpen får spänning från tändningslåset via 87a och 30.
Vid start matas 87 med spänning från ingående flatstiftskabelanslutning på solenoiden, eller tändningslåset, (båda anslutningarna heter 50) via 87 och 30.
När motorn går bryter oljetryckskontakten strömmen till reläets manöverspole på minussidan, 85.
Relät är jordat (85) i oljetryckskontakten ("P" i schemat) och kan bara dra då oljetryck saknas, då oljetryckskontakten jordar i motorblocket.
Då oljetrycket byggts upp faller reläet och kontaktgruppen 87a-30 levererar ström till pumpen.
Pumpen skall avsäkras med 10A säkring.
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."