276

såg en aprikos(?) typ1 med soltak på trailer strax söder om Sundsvall på väg norrut.

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

277

Lördag 7 Juli i Malmö.
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/376904_10150973701168122_435118268_n.jpg

/Björn E, Jönköping

www.zephyrtattoo.se
www.oijoij.com

278

bjornE skrev:

Lördag 7 Juli i Malmö.
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/376904_10150973701168122_435118268_n.jpg

Haha, vi var tvungna o få lite mat i magen i stan sen bar det av till strippen igen, tyvärr regnade det för mycket = utebliven race, så vi gav upp o körde hem.

Ät gul snö, det kan vara öl.

279

Westfalia bay i Bauhaus reklamen!  Default/lol

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!

280

Såg en ljusblå tidig baybuss på Öland roots parkeringen innan jag åkte hem.

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

281

jag så en orange Bay på väg väg mot byxelkork. nån här?

Type2-57 PG/SG
Såld-Lowlight ghia-56

282

Såg en röd splitbuss utanför ett hus i huddinge ( vistavägen ) någon på forumet  ICQ/ab

vw - 67 cal looker 
vw - 62 cal looker
Medlem / Kassör i VW klubben   http://www.acevw.com

283

En vit bay på en rastplats på 56:an mellan Gävle och hedesunda. Det var visst kramforsbor såg jag. Kunde tyvärr inte stanna och hälsa, skulle skjutsa sambon till tåget å var lite sent ute.

VW typ 3 1600 TLE 1971

284

Grön/vit splitbuss med surfingbräda på taket utanför ÖB i Mora igår nån gång mitt på dagen.

285

jana skrev:

Såg en röd splitbuss utanför ett hus i huddinge ( vistavägen ) någon på forumet  ICQ/ab

Låter intressant. Får åka dit å kika ICQ/ab

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

286

vwfan skrev:

Westfalia bay i Bauhaus reklamen!  Default/lol

Haha så dålig  Default/lol

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

287

Det stog en röd 67'a på en rastplats efter väg56 mellan gävle och hedesunda. Stannade till och hälsade, det var ett ungt par från värnamo på väg till pite. Å själv har ja trailat bubblan från ö-vik til hedesunda...  ICQ/ad

VW typ 3 1600 TLE 1971

288

Strax utanför Hudiksvall igår kväll så står det en engelskregad beige helfräsch nyrenoverad lite sänkt splitbuss längs vägen så jag vände om och snackade med hon som satt i bilen, en dam som garanterat har varit hippie på 60-70 talet. Hennes son hade dragit till skogs för att göra nummer 2. Sonen Mark dök upp efter några minuter med lättat flin och talade om att han o hans hippiemorsa hade åkt via Dover-Calais upp till Nordnorge, på väg hemåt igen, frän tripp. Hade ett tidigare år åkt genom hela sydeuropa i en månad med samma ekipage, inkl.morsa!

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

289

Brukar stå en nougatbrun Baybuss med poptop i Huddinge, vid ett villaområde.

Jag brukar få tjata på flickvännen att vi ska ta den vägen hem istället så jag får se den för den är otroligt fin!  ICQ/ag

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

290

Mötte precis en Grön/vit splitbuss med släpvagn bakom på rv26/47 idag Fredag vid 13.30.
Den åkte från Jönköpingshållet.

Mycket vacker syn! ICQ/ab

/Björn E, Jönköping

www.zephyrtattoo.se
www.oijoij.com

291

Mötte en gräddvit splittbuss med lilla takräcket på motorvägen mellan Trollhättan och Uddevalla vid 18.45 på väg söder över..  ICQ/ag

292

Såg en campingbuss häromdagen också!

Vit latebay på Biltema i Västerås ICQ/ab

Sweet Loretta Fart
But she was a frying pan

293

En grön latebay westfalia, en orange latebay westfalia, en ghia cab, en thing, en notch, en late bay och sex stycken bubblor... cruising i säter  ICQ/ad

294

Wompa skrev:

Jag brukar få tjata på flickvännen att vi ska ta den vägen hem istället så jag får se den för den är otroligt fin!  ICQ/ag

Var exakt?

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

295

Såg tre st latebay på min "dagliga" tur genom Visby, två blå, en vi Järnaffärn och en vid hamnen och på hamnen stod också en fin beige med popup-tak och lyxlister. trevligt! mötte en dansk beigebrun bay förra veckan också.

296

Bergau skrev:
Wompa skrev:

Var exakt?

Vid långsjön. Mer exakt kan jag väl inte vara... har ingen jävla aning om hur området ser ut exakt ICQ/ae

I Huddinge finns det ju jättemycket VWs! Såg en knallgul Bay förra året tex! Samtidigt som jag såg en röd latebay parkerad  ICQ/ag

Sweet Loretta Fart
But she was a frying pan

297

Wompa skrev:
Bergau skrev:
Wompa skrev:

Var exakt?

Vid långsjön. Mer exakt kan jag väl inte vara... har ingen jävla aning om hur området ser ut exakt ICQ/ae

I Huddinge finns det ju jättemycket VWs! Såg en knallgul Bay förra året tex! Samtidigt som jag såg en röd latebay parkerad  ICQ/ag

Och jag såg sist jag åkte på baksidan Huddinge centrum, mot ind.området, en rackarns fräck mattröd bubbla på sprintstars.. ICQ/ad

You´ll never know...

298

Wompa skrev:

I Huddinge finns det ju jättemycket VWs!

Det finns det verkligen!
När jag va ute med bubblan mötte jag en ljusblå early bay i Stuvsta, och en röd/svart split samba även denna i stuvsta.

Deluxe Bay 1977 & Type 1 1965
'If you're gonna do something, do it well and leave something witchy' - Charlie Manson

299

Jay_DeluxeBay skrev:
Wompa skrev:

ICQ/ab
I Huddinge finns det ju jättemycket VWs!

Det finns det verkligen!
När jag va ute med bubblan mötte jag en ljusblå early bay i Stuvsta, och en röd/svart split samba även denna i stuvsta.

Helt underbart! ICQ/ag

Cyklade förbi ett grage också i Huddinge, där inne stod eb vit bubbla på pallbockar ICQ/ab

Sweet Loretta Fart
But she was a frying pan

300 Senaste redigerad av Jay_DeluxeBay (2012-07-21 10:04:36)

Wompa skrev:

Helt underbart! ICQ/ag

Cyklade förbi ett grage också i Huddinge, där inne stod eb vit bubbla på pallbockar ICQ/ab

Bara när jag åker till min buss (som tar 5 min) så åker jag förbi ett antal bussar och bubblor ICQ/ag sjukt bra vw spotting ICQ/ag

Deluxe Bay 1977 & Type 1 1965
'If you're gonna do something, do it well and leave something witchy' - Charlie Manson