såg en aprikos(?) typ1 med soltak på trailer strax söder om Sundsvall på väg norrut.
Lördag 7 Juli i Malmö.
Haha, vi var tvungna o få lite mat i magen i stan sen bar det av till strippen igen, tyvärr regnade det för mycket = utebliven race, så vi gav upp o körde hem.
Westfalia bay i Bauhaus reklamen! 
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!
Såg en ljusblå tidig baybuss på Öland roots parkeringen innan jag åkte hem.
jag så en orange Bay på väg väg mot byxelkork. nån här?
Såld-Lowlight ghia-56
Såg en röd splitbuss utanför ett hus i huddinge ( vistavägen ) någon på forumet 
En vit bay på en rastplats på 56:an mellan Gävle och hedesunda. Det var visst kramforsbor såg jag. Kunde tyvärr inte stanna och hälsa, skulle skjutsa sambon till tåget å var lite sent ute.
Grön/vit splitbuss med surfingbräda på taket utanför ÖB i Mora igår nån gång mitt på dagen.
Såg en röd splitbuss utanför ett hus i huddinge ( vistavägen ) någon på forumet
Låter intressant. Får åka dit å kika 
Westfalia bay i Bauhaus reklamen!
Haha så dålig 
Ragtop 60 No name
Det stog en röd 67'a på en rastplats efter väg56 mellan gävle och hedesunda. Stannade till och hälsade, det var ett ungt par från värnamo på väg till pite. Å själv har ja trailat bubblan från ö-vik til hedesunda... 
Strax utanför Hudiksvall igår kväll så står det en engelskregad beige helfräsch nyrenoverad lite sänkt splitbuss längs vägen så jag vände om och snackade med hon som satt i bilen, en dam som garanterat har varit hippie på 60-70 talet. Hennes son hade dragit till skogs för att göra nummer 2. Sonen Mark dök upp efter några minuter med lättat flin och talade om att han o hans hippiemorsa hade åkt via Dover-Calais upp till Nordnorge, på väg hemåt igen, frän tripp. Hade ett tidigare år åkt genom hela sydeuropa i en månad med samma ekipage, inkl.morsa!
Brukar stå en nougatbrun Baybuss med poptop i Huddinge, vid ett villaområde.
Jag brukar få tjata på flickvännen att vi ska ta den vägen hem istället så jag får se den för den är otroligt fin! 
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Mötte precis en Grön/vit splitbuss med släpvagn bakom på rv26/47 idag Fredag vid 13.30.
Den åkte från Jönköpingshållet.
Mycket vacker syn! 
Mötte en gräddvit splittbuss med lilla takräcket på motorvägen mellan Trollhättan och Uddevalla vid 18.45 på väg söder över.. 
Såg en campingbuss häromdagen också!
Vit latebay på Biltema i Västerås 
But she was a frying pan
En grön latebay westfalia, en orange latebay westfalia, en ghia cab, en thing, en notch, en late bay och sex stycken bubblor... cruising i säter 
Brukar stå en nougatbrun Baybuss med poptop i Huddinge, vid ett villaområde.
Jag brukar få tjata på flickvännen att vi ska ta den vägen hem istället så jag får se den för den är otroligt fin!
Var exakt?
Såg tre st latebay på min "dagliga" tur genom Visby, två blå, en vi Järnaffärn och en vid hamnen och på hamnen stod också en fin beige med popup-tak och lyxlister. trevligt! mötte en dansk beigebrun bay förra veckan också.
Wompa skrev:Brukar stå en nougatbrun Baybuss med poptop i Huddinge, vid ett villaområde.
Var exakt?
Vid långsjön. Mer exakt kan jag väl inte vara... har ingen jävla aning om hur området ser ut exakt 
I Huddinge finns det ju jättemycket VWs! Såg en knallgul Bay förra året tex! Samtidigt som jag såg en röd latebay parkerad 
But she was a frying pan
Bergau skrev:Wompa skrev:Brukar stå en nougatbrun Baybuss med poptop i Huddinge, vid ett villaområde.
Var exakt?
Vid långsjön. Mer exakt kan jag väl inte vara... har ingen jävla aning om hur området ser ut exakt
I Huddinge finns det ju jättemycket VWs! Såg en knallgul Bay förra året tex! Samtidigt som jag såg en röd latebay parkerad
Och jag såg sist jag åkte på baksidan Huddinge centrum, mot ind.området, en rackarns fräck mattröd bubbla på sprintstars.. 
I Huddinge finns det ju jättemycket VWs!
Det finns det verkligen!
När jag va ute med bubblan mötte jag en ljusblå early bay i Stuvsta, och en röd/svart split samba även denna i stuvsta.
'If you're gonna do something, do it well and leave something witchy' - Charlie Manson
Wompa skrev:
![]()
I Huddinge finns det ju jättemycket VWs!Det finns det verkligen!
När jag va ute med bubblan mötte jag en ljusblå early bay i Stuvsta, och en röd/svart split samba även denna i stuvsta.
Helt underbart! 
Cyklade förbi ett grage också i Huddinge, där inne stod eb vit bubbla på pallbockar 
But she was a frying pan
300 2012-07-21 10:03:22 Senaste redigerad av Jay_DeluxeBay (2012-07-21 10:04:36)
Helt underbart!
Cyklade förbi ett grage också i Huddinge, där inne stod eb vit bubbla på pallbockar
Bara när jag åker till min buss (som tar 5 min) så åker jag förbi ett antal bussar och bubblor
sjukt bra vw spotting 
'If you're gonna do something, do it well and leave something witchy' - Charlie Manson