Jag hade Porsche stolar i en 1303a för en herrans massa år sedan och då köpte jag klädsel från Tomas på Folkabiten, det såg ok ut.
Jodå, det skall nog gå att hitta en sjysst cab, har dock blivit ganska kräsen på gamla dar ...
//Morgan
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Sidor Föregående 1 … 82 83 84 85 86 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag hade Porsche stolar i en 1303a för en herrans massa år sedan och då köpte jag klädsel från Tomas på Folkabiten, det såg ok ut.
Jodå, det skall nog gå att hitta en sjysst cab, har dock blivit ganska kräsen på gamla dar ...
//Morgan
En liten hygienväska till bussen
5 liter bensin. Soppatorsk påväg till jobbet i onsdags 
Fyra fälgar. Någon påpekade att man skulle ha gummihjul också, så det får väl bli nästa grej att inhandla.
Jo jäklar anamma, jag bytte ju strålkastarinsatser också, så det senaste var ju två H4-lampor, men egentligen var dom ett felköp till min Citroën, där finns inga H4 utan H1 och H3.... 
Köpte denna puttifrånmoj till motorhuven till frugans -61 soltakare som kan gå lite varm när vi drar combicampen. Nu slipper jag använda spännband i framtiden när jag vill släppa ut varmluften. Smart grej då man kan använda orginal låset.
Blev ett par Porschestolar som behöver lite kärlek men dom var billiga. Kommer att sitta som en smäck i min framtida Bubbla cab
1971-72 (troligtvis) när jag nu hittar en i bra skick. Det börjar utkristallisera sig vilken bil jag vill ha, bara det är ett stort steg. Just nu är det en vit 1971-72 som jag vill ha tag i.NoVW skrev:Blev en pryl till. Som sagt nu fattas bara bilen ...
NoVW skrev:Var och hämtade hem dessa igår. Jag gillar dessa och tanken är att dom skall hamna på en 70 tals bubbla cab, det är bara ett litet problem, jag har ingen sån bil ... Jaja, en sak i taget
De där passar alldeles utmärkt i bubblor

Snyggt 
Idag kom den lokala bilskrotaren förbi och tvingade mig att köpa det här :-)
Bra och ha grejor.
Stackare
men nån måste ju offra sig.. Glad Påsk 
Stackare
men nån måste ju offra sig.. Glad Påsk
Livet är hårt:Glad påsk 
hemleverans, smutt
... glad pisk som sadisten sa.. 
Massa gamla delar. Du är en fin människa som offrar dig 
Nu ska det byggas ljud i cabben. DAB radio med cd (ja jag är gammal...) aktiv subbas att lägga under sätet, 1 högtalare att sätta i orginalgallret till vänster om ratten men som man kopplar in båda kanalerna på = stereo, fantastiskt vad dom hittar på. Och sedan några små svarta högtalare som skall sitta bak.
Duger åt mig.
Skivbromssats o långspak till panelen från CSP... plus en massa annat för rent underhåll. Man måste ju vara motvalls kärring o smacka i reduktioner i bak o skivor i fram på originalhög framvagn. Våga Vägra Mainstream!! 
Fyndade ett takräcke på Emmaus.
inte tidstypiskt men det får gå...
blev lite broms/framvagns detaljer samt motorpackningar till min 67a igår på Csp , även passa på skruva dit sänkspindlarna när man endå håller på 
Det vart lite till bussen , samt trimmotorn !
En gaspedal
Ja, den blev väl dyr som brukligt
Ja, den blev väl dyr som brukligt
Inte så farligt bara 232:- över marknadsvärdet 
Fick hem min nya växelspak idag med färganpassad knopp (röd bil) jag tycker den är skitfrän och frun tycker knoppen är töntig...
Fick hem min nya växelspak idag med färganpassad knopp (röd bil) jag tycker den är skitfrän och frun tycker knoppen är töntig...
Skitfrän!

NoVW skrev:Fick hem min nya växelspak idag med färganpassad knopp (röd bil) jag tycker den är skitfrän och frun tycker knoppen är töntig...
Skitfrän!
![]()
Kostar?
. . . pris står på BTs hemsida . . . 
4700 kr inkl frakt mm
viGGe skrev:NoVW skrev:Fick hem min nya växelspak idag med färganpassad knopp (röd bil) jag tycker den är skitfrän och frun tycker knoppen är töntig...
Skitfrän!
![]()
Kostar?
Sidor Föregående 1 … 82 83 84 85 86 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.