´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens vw babe
Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 247 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Ja vet inte ja...det här med dagens vw-babe i mellanöstern.. 

Något som slår mig.....Man tittar på bilderna och ser konstiga nummerskyltar från alla världens hörn och slås av att smaken på bilar skiftar väldigt mycket men....kvinnlig fägring är något som finns worldvide
Det som skrämmer mig är att man nästa känner sig lite "gubbsjuk"
Fast det är smällar man får ta- och det går över....
Det som skrämmer mig är att man nästa känner sig lite "gubbsjuk"
Det är nog den vanligaste sjukdomen, och var för inte, när man var 18 så tittade man ju inte på gamla kärringar och man kan lära sig att gilla andra saker men man slutar inte gilla annat
Och så en bild 

Det är nog den vanligaste sjukdomen, och var för inte, när man var 18 så tittade man ju inte på gamla kärringar och man kan lära sig att gilla andra saker men man slutar inte gilla annat
)
Ha ha ha .... så som jag tolkade Ditt svar var det nästan ännu bättre- ty i all hast tolkade jag det så här: -" När man var 18 tittade man ju på gamla kärringar"......å då kände jag direkt att det var tjejerna på bildna som åsyftades......bara det att man själv var 18 år , finnig och osäker....
Nu är det i princip samma ålder på tjejerna man tittar på- skillnaden är att man själv är äldre , inga finnar och säker.....dock ser tjejerna på en med andra ögon numer 

Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 247 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens vw babe
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.