Häftigt, måste ha sovit väldigt gott kan man tänka sig 
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Bilder på era åk
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 35 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Häftigt, måste ha sovit väldigt gott kan man tänka sig 
Japp 
Min blåa -77 och Tobias (Likeisaidyes på forumet) oranga -72a på Hultsfredsfestivalen
Min panel som jag fick igår efter en liten tur i skogen, Överlycklig. Kommer bli projekt.

Just nu.
Kortare framvagn och ner några cm till fram och montera en sökarlykta sen är den klar för iår, utvändigt iallafall.
kör du med avsmalnad framvagn för att få dit de där fälgarna? iså fall hur mycket smalare? 
black'n white eller som Svwerker uttryckte det Slo'n go 
black'n white eller som Svwerker uttryckte det Slo'n go
2st riktigt läckra bilar. 
Tackar! 
Yes det sitter en 3" kortad framvagn på just nu. Men ska skaffa en till och korta åtminstone minst 4" för att hjulen ska sitta "rätt" och så jag kan sänka ner ytterligare 4-5cm.
Har funderat lite på fördelarna med tak tält, sökte lite på roof tent men dom passar inte en slammad typ1 så jag gorde en egen med förtält oxo, och den blev nästan bra lite små fix bara, torrt trots ösregn
Spännbanden är för att det blåste en hel del, gillar att parka på gräs
Fräckt! Du råkar inte ha byggbilder? Har också letat efter ett "taktält" men hittar inga.
Johan W skrev:Har funderat lite på fördelarna med tak tält, sökte lite på roof tent men dom passar inte en slammad typ1 så jag gorde en egen med förtält oxo, och den blev nästan bra lite små fix bara, torrt trots ösregn
Spännbanden är för att det blåste en hel del, gillar att parka på gräs
Fräckt! Du råkar inte ha byggbilder? Har också letat efter ett "taktält" men hittar inga.
Kommer i min tråd snart, har fått flera pm redan 
Här kommer en dålig mobilbild på min nyinköpta och första bubbla.. kanske kan vara nåt att börja med ...

//Tjibynn
Snyggt!
Och vänt på ratten har du med 
jajamen,,,de gjorde jag när jag ändå skulle känna på alla bult i framvagnen
Här kommer en dålig mobilbild på min nyinköpta och första bubbla.. kanske kan vara nåt att börja med ...
//Tjibynn
Grattis till bilen
! Som lite kuriosa så kan jag berätta att den bilen ropade jag in för 200:- på den omtalade auktionen i Hovsta utanför Örebro sommaren 2010. Jag plockade bilen ren och sålde "skalet" till en kille i Falun kort därefter. Vad jag förstår så har den vandrat runt bland ett par ägare i Dalarna, men det var kul att den kom ut på vägarna igen. Har fler bilder på bilen om du är intresserad. /Anders
BjörnJ - Smakfull bil
The Martin - skitsnyggt men fan va värmekamrarna lär skrapa i backen 
Nybesiktigad idag UA.

Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 35 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Bilder på era åk
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.