ja du gustaf....
Härligt jobbat! Du är ju snart klar! ... Glöm inte att någon satt ratten på fel sida bara 
Idag blev det hjulhusuppflyttardagen släppte upp det 30mm, kommer att modda soffan så sätet hamnar på original höjd

Jag som hade tagit fram fin-thermosen å bju på fin kaffe, men.... Nu näre blir att släpa den på marken, då behåller jag kaffet....
Kör hårt!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Danne, jag dricker inte kaffe.men tack ändå
Det ser skitbra ut GustaF... Jag kommer härma dig här eftersom jag vill vara som du 
Det ser skitbra ut GustaF... Jag kommer härma dig här eftersom jag vill vara som du
Då är det bara att börja spara lite hår 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?pid=53#p53 presentation
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6944 Projekttråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4025 Rat Bay # 5
He he... Då skulle jag se ut som Frodo...
GustaF hur passade Gerson-hundbenet?
Hittade gamla bilder när bussen bärgades

Jag vill se en bild på högersidan av bussen från bärgningen också 
För att citera mig själv från Ola Öst´s tråd:
Vem är tjejen på de tidiga bilderna?
Kul att se gamla kort, fasen den ser ju skitfräch ut!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Härligt jobbat, dude!
Med tanke på hårlängd och klädstil så var det nog precis innan snön föll. 
Tror det var 2003 som den hämtades hem.
67 2012-02-12 22:49:55 Senaste redigerad av Demian (2012-02-13 09:59:27)
Ja, den där bussen kan det ju inte ha varit så mycket jobb på. Synd att höger bakhörn var så rostig

Fasen va gött å se! Blir asbra!
VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015
70 2012-03-02 05:23:24 Senaste redigerad av GustaF (2012-03-02 05:24:03)
Det har gått lite segt med svetsningen på bussen nu men har fått lite annat gjort också, motor å låda sitter i, har börjat bygga bakre stötdämparfästen. Jag har även börjat kolla över elsystemets alla funktioner
Igår åkte jag å Macke å köpte en lite större aktersnurra än den som satt i från fabrik.

Grymt 
Gött moos!
2003, typ ingen hade börjat med buss/bd då... Du var före din tid!!!! 
Keep up the work!
Tel 07noll357185ett
Porr!!!
Det har gått lite segt med svetsningen på bussen nu men har fått lite annat gjort också, motor å låda sitter i, har börjat bygga bakre stötdämparfästen. Jag har även börjat kolla över elsystemets alla funktioner
Igår åkte jag å Macke å köpte en lite större aktersnurra än den som satt i från fabrik.
![]()
Riktig Hösnurra !!!

Härligt gustaf
Frän motor i en frän buss!
Roligt att se minen på styling bilarna när dom blir omkörd av en "rostig" buss på E4