Bra jobbat boys blir kalas
.

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Att sänka en bay...
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bra jobbat boys blir kalas
.

Jag hoppas att du förstår att det kan uppstå problem med farthinder och andra oegentligheter i vägbanan i och med en såpass påtaglig sänkning?
Satan så rå!
Jag hoppas att du förstår att det kan uppstå problem med farthinder och andra oegentligheter i vägbanan i och med en såpass påtaglig sänkning?
Va?? Vad menar du?
Jodå, men jag åkte ju lika lågt om inte lägre med Lyxen.... 

Klockren! 
Najs stääns..... 
Vad hände här då ? Är den klar ?
Besiktad ?
Grym buss !!!!
Har tappat suget totalt..
Har lite smågrejer kvar bara.... Får väl se om den kommer ut i sommar 
Hur går det här då... detta e ju ett stort inspirations bygge!! du och Franke e ju Kings of low.. så jag hoppas du inte tappat sugen! 
Hur går det här då... detta e ju ett stort inspirations bygge!! du och Franke e ju Kings of low.. så jag hoppas du inte tappat sugen!
Tyvärr har det inte hänt ett skit sedan i våras... Motivationen är helt väck 
Tråkigt att det blev så. Får hoppas att det kommer tillbaka. Jävligt ball!
sjukegrym bil!
Äh kom igen nu Sänke, du hinner väl få den körbar till Bad Camber i alla fall ? 
ja kämpa sänke kämpa...
ropen skalla sänke skall kämpa!!
Hela boxerwille ligger bakom!! .. vi tror på dig, nu e det bara djävla annamma som gäller
hade jag bott närmare hade jag kommit förbi och hjälpt dig.. tja om du velat det vill säga.. 
Tackar för peppen, den skulle nog va klar om man la ner en helg med mycket red bull och vilja, men det får bli när jag får lust
Något Bad Camber blir det nog inte tyvärr...
Synd med motivationen. Det är ju en helt skadad (på ett bra sätt) buss!!

Tackar för peppen, den skulle nog va klar om man la ner en helg med mycket red bull och vilja, men det får bli när jag får lust
Något Bad Camber blir det nog inte tyvärr...
Men tydligen så blev det lite inspiration över nån kväll ! Captain Darkness har byggt och mörkat...
Nu vill vi ha slutet på den här projekttråden och fram till nu då den tydligen ser ut så här.. Bilden lånad av vwnob.
Grymt åk !

Mer bilder, blev så himla frän 
trevligt att någon sorts ispiration / små hjälpsamma troll jobbat på i garaget och hjälpt fram detta super bygge.. håller med.. bilder fram till nu vore trevliga eller bara i nuläget.. typ tubbning /dörrinsidor?? säten.osv. 
Ja tredje gången gillt kan man säga 1. Batmobile som den såg ut när jag hämtade den
2.Smurfbussen då jag sålde den till Sänke och nu 3. Domusbussen! 

Satan i gatan
Årets buss? iaf Årets bay lr 
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Att sänka en bay...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.