´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 68 69 70 71 72 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Riktigt frän,lite retrostuk.Inga uppdateringar på ditt eget Rodprojekt?
Jo, synd att den inte är taksänkt
Nä inte än men jag har fixat lite
Men snart........... kanske 
En gammal bekant... 

Det var den som gick till Frankrike va ? Hur många ´le ponys´ gav den på rullarna ? 

Äre en "phat boy" och sticker alla modeller av den dämparen ut lika långt bakåt eller är det en distans vid kollektorn?
Äre en "phat boy" och sticker alla modeller av den dämparen ut lika långt bakåt eller är det en distans vid kollektorn?
Bugpack "Mondo". problemet är väl mer att det kan bli tajt om utrymme för en tractionbar. har även "dubbel turbo" och stinger att pilla dit.

Annan vy.
Jag skulle tippa på det, alla jag har sett sticker ut så mycket bakåt iaf!
Lite segt när man måste smyga extremt sakta nerför små vägbulor för att inte slå sönder dämparen 
Ja jag är ju ute efter någon lösning som inte sticker ut och som inte låter så mycket. En dämp av den där modellen ser ju ut att dämpa mer än en quiet-pak, men man måste ju höra sig runt vad folk tycker om sina agis. Kostnaden för ett python kommer jag nog inte prioritera...
Här du Roger...
Hmmm....
Vad är detta?? 
kee skrev:Äre en "phat boy" och sticker alla modeller av den dämparen ut lika långt bakåt eller är det en distans vid kollektorn?
Lite segt när man måste smyga extremt sakta nerför små vägbulor för att inte slå sönder dämparen
Borde inte vara något större problem om man inte envisas med att sänka bak.
Niclas skrev:kee skrev:Äre en "phat boy" och sticker alla modeller av den dämparen ut lika långt bakåt eller är det en distans vid kollektorn?
Lite segt när man måste smyga extremt sakta nerför små vägbulor för att inte slå sönder dämparenBorde inte vara något större problem om man inte envisas med att sänka bak.
Absolut inte! Men kee är såvitt jag vet lite för att sänka
Sen beror det ju självklart också på hur pass mycket man sänker 

Rejkfantasten skrev:Niclas skrev:Jag skulle tippa på det, alla jag har sett sticker ut så mycket bakåt iaf!
Lite segt när man måste smyga extremt sakta nerför små vägbulor för att inte slå sönder dämparenBorde inte vara något större problem om man inte envisas med att sänka bak.
Absolut inte! Men kee är såvitt jag vet lite för att sänka
![]()
Sen beror det ju självklart också på hur pass mycket man sänker
Lite utseendefixerad är man väl också?
Precis som jag inte vill att motorn ska låta onödigt mycket, vill jag inte att avgaset ska sticka ut onödigt mycket. Har inget emot att en pip sticker ut, eller att man ser ljuddämparen under bussen, men att det sticker ut en krök på det där viset, är väl ballt om man har den byggstilen, men jag satsar på en mer "originalliknande" look. Närmast min vision verkar "quiet pak" komma.
gillar "drickahållaren"

Andra sköna bilder på bloggen.
Fining!
Close up på Ghian

vi tar några till bilder på denna skönhet....
lite väl mycket rake kanske
......

Är detta photoshop eller finns det 17" 4-bults Sprintstars??
Sidor Föregående 1 … 68 69 70 71 72 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.