´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 334 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Min trogna gamla buss, såld och levererad till Frankrike nu i veckan. Gissa om jag saknar henne... men den nya ägaren verkar riktigt nöjd, vilket är huvudsaken (snubben på bilden) och jag stävar vidare mot nya projekt. Om än med en stor, stor tår i ögat. Snyft!
Är det tilladt i Sverige at "kopiere" sin regplåt, som är gjort på din, om man har tappet bort den? I Danmark, om du har otur, kan man blive sigtet for dokumentfalsk och forfalskning, har jag hört.
Men anyways... Nice bus
Är det tilladt i Sverige at "kopiere" sin regplåt, som är gjort på din, om man har tappet bort den? I Danmark, om du har otur, kan man blive sigtet for dokumentfalsk och forfalskning, har jag hört.
Men anyways... Nice bus
Bilderna är tagna i Frankrike av den nya ägaren. I Sverige tror jag inte det är lagligt... hur det är i Frankrike vet jag inte.
Riktigt fet buss.... synd att man inte hade sett den innan... då kanske den hade vart kvar i Sverige
Han ser onekligen nöjd ut
Min trogna gamla buss, såld och levererad till Frankrike nu i veckan. Gissa om jag saknar henne... men den nya ägaren verkar riktigt nöjd, vilket är huvudsaken (snubben på bilden) och jag stävar vidare mot nya projekt. Om än med en stor, stor tår i ögat. Snyft!
Förstår det, för mig går gränsen vid två års ägande. Efter det så tycker jag att det blir det svårt att göra sig av med ett fordon.
Det ser ut som att den grymma ratten fick stanna i Sverige iaf
goopher skrev:Min trogna gamla buss, såld och levererad till Frankrike nu i veckan. Gissa om jag saknar henne... men den nya ägaren verkar riktigt nöjd, vilket är huvudsaken (snubben på bilden) och jag stävar vidare mot nya projekt. Om än med en stor, stor tår i ögat. Snyft!
Förstår det, för mig går gränsen vid två års ägande. Efter det så tycker jag att det blir det svårt att göra sig av med ett fordon.
Det ser ut som att den grymma ratten fick stanna i Sverige iaf
Det vet du! Ratten kommer nog stolt att kröna nästa projekt. Skulle förresten vilja kolla en svarvgrej till med dig... När drar du igång i garaget förresten?
Riktigt fet buss.... synd att man inte hade sett den innan... då kanske den hade vart kvar i Sverige
Missade också "till salu" annonsen...
Den lades aldrig ut till salu, faktiskt. Jag snackade med en fransman på besök i Sverige och nämnde att jag hade den. Han undrade vad jag ville ha för den, och jag drog till med ett pris, mest för att kolla läget lite. "Parfait, ça va" sa han och köpte den...! Jag fick jag ville ha och snubben ser onekligen rätt nöjd ut på bilden... så jag tror att det hela blev en lyckad affär, trots att jag naturligtvis saknar den som fan nu. Men life goes on!
Hur tänkte dom med backspeglarna på den gråa soltakaren???
Det vet du! Ratten kommer nog stolt att kröna nästa projekt. Skulle förresten vilja kolla en svarvgrej till med dig... När drar du igång i garaget förresten?
Det låter bra det ! Kul att du frågar, jag ska faktiskt dra igång imorgon
Jag blir ute i garaget mellan ca kl11-19, så kika förbi då om du har tid.
Coolt, har du några fler bilder av den?
Ha, ha..Parfait
Ja så är det, alla är nöjda... grym är den iallafall!!!
Franco Von Kustom skrev:Riktigt fet buss.... synd att man inte hade sett den innan... då kanske den hade vart kvar i Sverige
Missade också "till salu" annonsen...
Den lades aldrig ut till salu, faktiskt. Jag snackade med en fransman på besök i Sverige och nämnde att jag hade den. Han undrade vad jag ville ha för den, och jag drog till med ett pris, mest för att kolla läget lite. "Parfait, ça va" sa han och köpte den...! Jag fick jag ville ha och snubben ser onekligen rätt nöjd ut på bilden... så jag tror att det hela blev en lyckad affär, trots att jag naturligtvis saknar den som fan nu. Men life goes on!
Coolt, har du några fler bilder av den?
Tyvärr har min dator krashat, så tills den är ordnad så har jag inte tillgång till dom andra bilderna på bussen
hmmm man skulle nog bygga sig en skidhållare för nya skidor så men slipper ha det fula takräcket
Är nog den snyggaste bilen i världen nära på!
då vill du ev ha en till bild då
Stenhård !
Sometime in the future it will become a reality
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:9LJ- … 81LIvXQfQw
Här 25hpman har du en förebild, ganska stor artikel i nya camper& bus volksworld.
Jag som är rookie fattar inte varför det sitter dubbla fördelare, explain!
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 334 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.