Nu är bubblan ute ur garaget och tagit premiäråk!
Lite småsaker kvar att göra bara, ljuddämpare ska beställas..

651 2011-04-29 21:24:19 Senaste redigerad av PatrikTurri (2011-04-29 21:24:34)
Synd jag inte åkte förbi hos dej idag då Patrik , jag som ändå var i Hudik... hade vart kul att se, och höra ! 
Synd jag inte åkte förbi hos dej idag då Patrik , jag som ändå var i Hudik... hade vart kul att se, och höra !
Det kanske inte är så mycket att se.. men det låter då värre än vad det är!

ska vi ta och sänka notcharna en smula? ja..
![]()
Får väl droppa våra då...

När jag såg rogga som sista post fick jag en bild i huvudet,blank bil med 20 tummare,nästan rätt.
Alla har vi våra böjelser 
När jag såg rogga som sista post fick jag en bild i huvudet,blank bil med 20 tummare,nästan rätt.

Fredrik.S skrev:När jag såg rogga som sista post fick jag en bild i huvudet,blank bil med 20 tummare,nästan rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..ja den dan Rogga lägger in en matt bil då är han nog rejält febrig....
Ville du köpa nåt från ´54:an förresten Rogga ?

662 2011-04-30 22:58:09 Senaste redigerad av rogga (2011-04-30 22:58:25)
rogga skrev:Fredrik.S skrev:När jag såg rogga som sista post fick jag en bild i huvudet,blank bil med 20 tummare,nästan rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..ja den dan Rogga lägger in en matt bil då är han nog rejält febrig....
![]()
Ville du köpa nåt från ´54:an förresten Rogga ?
jag la in enbild på en matt bil på TPB sida för ett tag sen... har inte riktigt hämtat mig än..........
Helsing... vi får se.. jag skall fixa hem mina tre bilar så jag kan se vad jag kan plocka för att få ihop 1st bil och skrota bort dom andra......
664 2011-05-01 18:48:11 Senaste redigerad av VwGoran (2011-05-01 18:48:50)
Godkväll.
Mest risk för att bli anklagad för både det ena eller andra och uthängd för andra saker
så lägger jag upp en bild på en bay som MIN kompis fotade i Danmark. Alltså jag har inte tagit kortet

//Göran
Riktigt frän ändock !
Det ska vara blankt i år 

Godkväll.
Mest risk för att bli anklagad för både det ena eller andra och uthängd för andra sakerså lägger jag upp en bild på en bay som MIN kompis fotade i Danmark. Alltså jag har inte tagit kortet
![]()
![]()
//Göran
Är det inte på gottland du tagit kortet?
Tycker det ser ut som du varit på någon annans gård för att ta detta kort.... 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
669 2011-05-02 13:51:53 Senaste redigerad av Johan W (2011-05-02 13:55:02)

´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Godkväll.
Mest risk för att bli anklagad för både det ena eller andra och uthängd för andra sakerså lägger jag upp en bild på en bay som MIN kompis fotade i Danmark. Alltså jag har inte tagit kortet
![]()
![]()
//Göran
Frågade din kompis bilföraren innan han tog bilden? Jag tror ju inte att han tog bilden för att han tyckte bilen var fräck, utan för att han tänker leta upp bilen senare o sno pakethållaren som sitter på bakluckan. Det är jag nästan säker på...

"Satt hela dagen igår och drömde mig bort på en parkbänk och när jag vaknade till var jag redan hemma!" 
Johan W skrev:
"Satt hela dagen igår och drömde mig bort på en parkbänk och när jag vaknade till var jag redan hemma!"
Träsmak i arslet? 
Australiensare
...
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Ojojoj. Underbar.