man kanske skulle behållt min 1302s endå
fast kanske sikta in sig på en 03a

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 174 175 176 177 178 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
man kanske skulle behållt min 1302s endå
fast kanske sikta in sig på en 03a

Trycker in en GL-fierad Ghia som omväxling

Åsså lite fler bilar från "The G-files" som Volksworld skrev för ett antal år sedan

Åsså lite fler bilar från "The G-files" som Volksworld skrev för ett antal år sedan
![]()
Köra typ1 på Spa uppför eau rouge = nervöst! 

Alltså jag gillar German look.... men nu måste det in lite callook eller restolook

Ännu ett avbrott i denna fatchick-attack. 
Behövs lite av mina egna bilder från Bugrun.. jag hatar verkligen att gå runt där bland alla bussar!

IMGP2581 - 2012 by W0mpa, on Flickr

IMGP2550 - 2012 by W0mpa, on Flickr
Inte så många termosar där... undrar om det var vädret?

IMGP2573 - 2012 by W0mpa, on Flickr

IMGP2570 - 2012 by W0mpa, on Flickr

Dagens attack...
Snart dags för en egen tråd om dom där moderna bilarna?
Dom där "moderna bilarna" är bortåt 40 år gamla... Inte speciellt modernt om du frågar mig. Varför skulle German Lookers placeras i en egen kategori när inga andra bilar är det?

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=151
Ika skrev:Snart dags för en egen tråd om dom där moderna bilarna?
Dom där "moderna bilarna" är bortåt 40 år gamla... Inte speciellt modernt om du frågar mig. Varför skulle German Lookers placeras i en egen kategori när inga andra bilar är det?
x1!!
DH skulle man ha!!

Varför det? Som jag ser det så är väl German Looken för 1303:orna motsvarande det som California Looken är för ovalerna!?
Dessutom så har väl det stuket på 1303:orna varit poppis sen bilarna var mer eller mindre nya (åtminstone i Tyskland), vilket ju gör stilen minst lika gammal som Cal-Looken!
Nu är jag väl ingen jättestor anhängare av German Look personligen, men skulle ett forum som det här bara bestå av bilar som är helt i min smak så hade det nog blivit ganska enahanda och tråkigt för alla, inklusive mig själv!
Det är väl mångfald och vidsynthet som gör livet värt att leva!
Krama varandra! /Hella
Ika skrev:Snart dags för en egen tråd om dom där moderna bilarna?
Varför det? Som jag ser det så är väl German Looken för 1303:orna motsvarande det som California Looken är för ovalerna!?
![]()
Dessutom så har väl det stuket på 1303:orna varit poppis sen bilarna var mer eller mindre nya (åtminstone i Tyskland), vilket ju gör stilen minst lika gammal som Cal-Looken!
![]()
Nu är jag väl ingen jättestor anhängare av German Look personligen, men skulle ett forum som det här bara bestå av bilar som är helt i min smak så hade det nog blivit ganska enahanda och tråkigt för alla, inklusive mig själv!
Det är väl mångfald och vidsynthet som gör livet värt att leva!
![]()
Krama varandra! /Hella
Bra där Hella!!
FatChick VolksRod 
Helt rätt Hella! Jag gillar alla möjliga former av stuk,men det handlar om just stuket från fall till fall
Inte stilen, här är ett exempel
Älskar den, men med det sagt sväljer man väl inte alla rathögar som skramlar runt landet...
De bilar som Rogga postar skulle vara en dröm och Bd. från andra sidan graven och.......skulle vara alldeles underbart... 
Sidor Föregående 1 … 174 175 176 177 178 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.