´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

yes!

Skön bild jag hittade på bugpeopleforumet
:

uno
dos
tres
hmm... nu ska vi se... vilken bil ska ja ta idag... fredag... hmm... äh, ja tar stegbilen!
Usch vilket tråkigt Thermos garage...

Jovisst men tänk va lämpligt när man ska ut med stegbilen på en fredag kväll och rädda en kattunge ner från ett träd, med orginalhöjd så når man ju ett par decimeter högre och kan rädda katten och på så vis smöra in sig hos den snygga kattunge ägarinnan som kanske tillfälligtvis har en flaska vin hemma att fira med och... 
Usch vilket tråkigt Thermos garage...
Håller med,du och jag med en säck med sänk sattser och diverse verktyg
för att göra bilarna kördugliga

Schysst panel 
Schysst panel
Den var verkligen grym!
Franke skrev:Schysst panel
Den var verkligen grym!
Riktigt läcker! 

Nice kombo!

Idag hade jag säsongspremiär. Var tvungen att flytta om lite bland bilarna så det krävdes uppstart och vinterkörning. Det var riktigt trevligt.

Idag hade jag säsongspremiär. Var tvungen att flytta om lite bland bilarna så det krävdes uppstart och vinterkörning. Det var riktigt trevligt.
Snyggt, och tack för förra helgen. Här kommer nu en bild på det vackra garaget som jag pratade om i Hjo, även om du också har ett fantastiskt garage. Vi får ta oss till Hjo någon gång fram på vårkanten.
nizekustoms skrev:Idag hade jag säsongspremiär. Var tvungen att flytta om lite bland bilarna så det krävdes uppstart och vinterkörning. Det var riktigt trevligt.
Snyggt, och tack för förra helgen. Här kommer nu en bild på det vackra garaget som jag pratade om i Hjo, även om du också har ett fantastiskt garage. Vi får ta oss till Hjo någon gång fram på vårkanten.
Oj, vilket garage!
Skulle för övrigt nån kunna vara bussig och förklara hur man lägger in bilder här? 
Oj, vilket garage!
Skulle för övrigt nån kunna vara bussig och förklara hur man lägger in bilder här?
Man lägger inte in bilder här utan länkar till dom..... med bild tagg , ex (img) bildadress (/img) fast ( ) skall vara [ ] före och efter "img" och "/img"
Bilder hittar man på internet eller laddar upp egna på exempelvis TheSamba, Pixbox, photobucket mm mm...... och länkar dessa hit...
Jag hade samma problem men fick väldigt bra hjälp här på forumet scrolla ner en bit så hittar du hjälp

Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.