Gned lite på fälgarna idag tills autosolen tog slut
Jag är ju inget vidare fan av helpolerade bling bling fälgar heller (Så vida det inte är ercos
) så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med resten nu, hade ju varit kul med något "eget" som blankt svartlackat centrum men det får ju inte bli på bekostnad av helhetsintrycket. Ska spåna lite 

Blev ju bra, lite bling kan man ha 
Hel tjusigt, ja en färg på centrumet kanske skulle kunna vara något... du får ta en bild från sidan å photoshopa lite 
Vart snyggt med kontrasten mellan polerad alu och oxiderad 
Icka det finns redan en shopad bild
Patrik släng upp den här 
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Så här skulle det se ut med svart centrum. Jimmy som hjälp mig med bilden, tack för det 

357 2013-04-25 13:04:34 Senaste redigerad av MrIcka (2013-04-25 13:07:22)
Så här skulle det se ut med svart centrum. Jimmy som hjälp mig med bilden, tack för det
Röstar på samma flake som taket
Annars vet ja inte... kanske mer blank svart då, eller som de är nu för de va ju nice efter polering..
Snackade med Jimmy om flake igår men fan vet inte, använder ju ändå bilen varje dag nu så vet inte när det ska finnas tid till att lacka fälgarna haha
Möjligt att jag kör med dem som de är nu tills man får ett ryck.
Den här bilen var min innan Klas-Adolf köpte den utav mig. Det har varit en Pigalle inredning i han, men den inredning var överflyttad till
en annan bil. Köpte båda bilarna nere åt Nybro hållet utav en trevlig kille som hade ett garage man bara drömmer om.
Har lite bilder på bilen om intresse finns.
Den här bilen var min innan Klas-Adolf köpte den utav mig. Det har varit en Pigalle inredning i han, men den inredning var överflyttad till
en annan bil. Köpte båda bilarna nere åt Nybro hållet utav en trevlig kille som hade ett garage man bara drömmer om.
Har lite bilder på bilen om intresse finns.
Gärna! 
Kör med fälgarna som dom är nu!!
Klockren kontrast mellan ytorna, och passar till resten av bilen.
Kör grått centrum. Ta nån mekanlack, typ grafit grå. Har funkat i alla tider. Late 60's early 70's look 
Här kommer alla kort som jag har, lite är utav samma sort, men det får ni stå ut med..
Mr. Klas-Adolf himself
Också en Variant
att transportera en VW på.
Och nu till Pigalle inredningen, titta och njut. Finns en liten detalj att upptäcka på det första kortet, svar längst ner.. Inte tjuvkika nu..
Utanpå.
Hittade de här bilderna också nu när jag var och letade efter de andra bilderna.
Var ute på en liten VW tur, kom bara inte håg var det var någonstans, hittade denna och en buss.
Det var allt för idag..
Svaret på frågan då.. Japp, det sitter en varvräknare i bilen... Och den är en automat..
Mycket trevliga bilder! Pigalleinredningen hade ju dock gärna fått suttit kvar i min 
Var ner på Bugrun i helgen, resan fram och tillbaka gick nästan helt problemfritt förutom att när jag kom ut till bilen idag var ena bakhjulet alldeles platt
Men ditresan var mycket trevlig med uppfällt soltak och solbränna som följd
Tillkom en g-keps under helgen också.
Snyggt med kepsen ! 
La i båten igår utan att sänka varren i Dalälven! 

Perfekt familjebil, alla Audi kombisar kan slänga sig i väggen 
Perfekt familjebil, alla Audi kombisar kan slänga sig i väggen
Mm det blev extra tydligt igår med dem som var före oss. Amatörer... 
Oja drag på bruksbilen är ett måste känner jag nu! Har fått tjänstgjort mycket på sistone