geometri och sådant finns i sfro's bygghandbok jag tror oxå det finns att hitta på nätet
e..jaha.. tja i dom 2 olika gamla och nyaste sfro böckerna har jag bara hittat allmena råd... tänkte mer måtten.. e ju inte så lätt att pinka ihop en bra fungerande setup.. utan antingen ett beräknings programm eller förlaga och breddar man spårvidden ändras ju hela setuppen..
verkar ju inte vara så mycket som du har justerbart förutom camber och toe.. eller justerar du caster med brickor??
vill inte gnälla utan bara fatta vad du byggt efter..
Caster får justera med brickor,fjädrings geometrin för att slippa bumpsteer bygge på att övre & nedre bärarms infästning och kuggstångens led går i en linje lika så för spindelleder & styrled sen är det där med att få hjulen att samanstråla i en punkt där bakaxelns förlängda linje går. Det var kanske på nätet jag hittade mer utförliga detaljer( minnet sviker ibland då det är 3år sen jag byggde den) PS jag har inte provkört än så vi får se om det går att hålla sig på vägen 
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå












