Vil bara lägga til at Loctite 574 e anarobt , dvs. torkar/härdar där det inte finns syra .. Som om du tycker det e klibbigt på utsidan , dager efter , så vet du nu 
Mvh/E
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Tätningsmedel mellan blockhalvorna?
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vil bara lägga til at Loctite 574 e anarobt , dvs. torkar/härdar där det inte finns syra .. Som om du tycker det e klibbigt på utsidan , dager efter , så vet du nu 
Mvh/E
Jag får ta upp det här igen. Elring Curil K2 verkar vara siliconbaserat? Läser man kommentarerna ovan verkar det vara positiva kommentarer runt just K2, men samtidigt avråder man från Silicon?
Curil, silikon?
Inget av mina erfarenheter med curil indikerar något som helst släktskap med silikon...
Första gången jag använde undrade jag om det var Karlssons klister, men det visade sig funka utmärkt bra.
Däremot så tar det en bra stund att bli av med curildoften från fingrarna (använda handskar?).
PS/ Permatex = colofonium, dvs besläktat med kåda, dvs bra skit, #5 brukar det stå på min bytta, ungefär som en berömd parfym..
S
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Tätningsmedel mellan blockhalvorna?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.