Då var b stolparna klara å även hjulhusen, då är det bara å börja fila i c stolparna
Kanonfint!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Arbetet fortsätter, ny framskärm å sida monterat i helgen.. fick till bra glipa till dörren
Det här såg jag nu, har precis beställt en ny sida till min dubbehytt från Autocraft. Var köpte du din och hur passade den?
Min höger sida såg ju bra ut då den varit bytt vid tidigare krockskada. Efter att ha slipat bort allt spackel och kollat hur det egentligen var gjort, har jag som sagt beställt en ny sida och stolpen bakom (som levereras i 3delar av Classic fab) som jag letade ett tag efter och det verkade bara vara de som hade främre flakplåtarna så jag beställde dom också!
Tycker du gör rätt med blinkersen fram, jag har gjort lika på min. Det är snyggt och sätter man den i strålkastaren så syns den ju knappt!
Mvh Per
Crewcab 65a
Typ 1 50a i delar
Köpte min hos c&c å passar perfekt, har limmat den så slipper man massa efter arbete
C&C är ingen firma som jag kände till 
Crewcab 65a
Typ 1 50a i delar
C&C är ingen firma som jag kände till
Custom and commercial, fraktfritt över 800 pund mä 

Då var det första c stolpen som var fixad...

Då blev det c stolpen på höger som fick sig en omgång
Snyggt..
Du är grym 
Du är grym
Vi får väl se nu när det ska ihop med golv å skärmar 

Var tvungen å göra en liten mockup när jag slipat bort alla svetsar å lagt balkarna där de skulle fästas, väntar på vxl stångsrör och även till handbromsen, med lite trix å fix så ska det nog gå å få dit rätt
Är det fler än jag som inte ser bilder ? 
Jag ser bilder, och fina är dom ....

Efter lite tråkigheter i veckan när min far gick bort så blev det några timmar igår, börjar svetsa dit lite balkar å utriggare

Pusslet fortsätter,ikväll blir det inner trösklar å värmerör
Pusslet fortsätter,ikväll blir det inner trösklar å värmerör
Vackert

Beklagar sorgen
blir bra detta 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P

Fick ihop tröskel på vänster och sidoskärmen på höger, stämmer ganska bra nu... lite rör till handbroms å gas å koppling sen får jag nog prova golvet

Beklagar.
Bra att ha bilen som lite "terapi" i jobbiga lägen.
Snygg jobb du gör! 
Buss -60
Tackar! det är min räddning när man inte får träna brottning eller hitta på något så är det perfekt för någon som inte kan sitta still 
72 2021-02-11 08:53:40 Senaste redigerad av michaelth (2021-02-11 08:55:54)
Sidodören ser ut att vara en dörr från högersida.. att dömma av uttaget för framdörrhandaget/gångjärn i bakkant..vad är anledningen till detta?
Eller är detta någon sorts standard när man har dörr på vänster sida?
Skulle vilja ha en dh med 4 dörrar...
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Det kan vara så, ser ut som orginal lack på insidan, ska byta spegeln på de fast det blir en likadan igen..
Snyggt jobbat, Respekt 
Snyggt jobbat, Respekt
Man tacker!