76

PORR OCH KÄRLEK!!!!!

Den är ju keramikgrön!!!!

INTE SKROTA!!!!

Keramikgrön är verkligen en trevlig färg!

Keep it!
Blaska på en svart framhuv, så äru ju hemma!

Kul, å grattis!!!!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

77

60a, eller ser jag gälet?  ICQ/ag

Kan inte mycket...

78

Synd att jag inte fick va med att hämta eller förresten , jag hade ju inte vetat hur man gör när alla hjul finns och allting rullar av sej själv...  Default/hmm   Närå, ser oförskämt bra den du !

Jag tro nog att det kommer bli en mycket trevlig vagn att framföra om söndagar för picknicks i det gröna efter kyrkobesöken.

You´ll never know...

79

m.helsing skrev:

Synd att jag inte fick va med att hämta eller förresten , jag hade ju inte vetat hur man gör när alla hjul finns och allting rullar av sej själv...  Default/hmm

Det slumpade sig sisomså att just den dagen som vi hämtade den keramikgröna snyggingen,så hade du olyckligtvis "stalljour"... Default/hmm
Men....det blir säkert fler gånger  ICQ/ad   ICQ/ab

Typ1-66   Typ1-69

80

NickeNyfiken skrev:

60a, eller ser jag gälet?  ICQ/ag

Keramikgrön fanns ju bara 60, så du ser helt rätt.....

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

81

50 split skrev:

PORR OCH KÄRLEK!!!!!

Den är ju keramikgrön!!!!

INTE SKROTA!!!!

Keramikgrön är verkligen en trevlig färg!

Keep it!
Blaska på en svart framhuv, så äru ju hemma!

Kul, å grattis!!!!

Hehe,nä..du kan vara lugn Danne. Den ska inte skrotas,den skall göras körduglig igen. Vet bara inte när.. Helsing var hit på eftermidda´n idag..och jag tror han blev smått förtjust i den  ICQ/ag   å´kan man bli nå´annat ??  ICQ/ab

Typ1-66   Typ1-69

82

"Jamen Satan Joel , nu kan du komma och säga att du har en fin Folkvagn alltså, ja om det är nu det man vill ljuga om.. "

Det var nog ett fint fynd det där hörruoch jo lite avis är jag , grym platina ! och andra ädelmetaller var det ont om men både stål och rost finns ju och det är ju inte det sämsta för det sämska sämskskinnen är finska och det tycker jag vi skålar på !

Post's attachments

Skäggo.JPG, 173.47 kb, 1024 x 768
Skäggo.JPG 173.47 kb, 148 downloads since 2012-02-24 

You´ll never know...

83

Högsta K#¤%n ! ICQ/ag   Dåre!!!!  Default/lol

Typ1-66   Typ1-69

84

ICQ/ag

You´ll never know...

85

Ja,en liiten update fastän jag inte ska engagera mig i bubblan än... ICQ/ag  Helsing hade en motorlucka med korrekt näsa,så vi gjorde ett byte helt sonika... ICQ/ab

Post's attachments

Luckatvå.JPG, 29.97 kb, 512 x 384
Luckatvå.JPG 29.97 kb, 144 downloads since 2012-02-26 

Typ1-66   Typ1-69

86

Strömlöst igen i tallåsen ??  eller är det svartjobb på gång
//sunlight

87 Senaste redigerad av Sunlight (2012-02-26 20:26:08)

Default/lol

88

Hehe,kombinationen kasst lyse+ kass kamera =mörkläggning ICQ/ag

Typ1-66   Typ1-69

89

Sådär ja , råttigt och snyggt !  ICQ/af

You´ll never know...

90

Godkväll mina vännerrrr!! En liten update igen då...har väl inte hänt såå jättemycket..men många bäckar små,välter ofta liten..häst. ICQ/ad
Nu ikväll så har jag förenat motorn med växellådan,monterat nya soppaslangar och även fått mig en liten dusch av denna numera svindyra vätska ICQ/ae   Imorgon ska laddningsrelät bytas,hål för motorbalk borras och gängas....sen är det ev. dags för provstart ICQ/ag  Senare ska bromsslangar,stötdämpare och styrled bytas...Sen besiktning ICQ/ad  Funderar på att boka datum nu ,så jag får tummen ur...hmm ICQ/ab  Jaja,jag vet..bilder..de kommer senare ICQ/ad Godkvwell  ICQ/ag

Typ1-66   Typ1-69

91

Well done Johnny !!   ICQ/ab

Vi får hoppas på en provtur i helgen då..

You´ll never know...

92

*beep* att det här framåt!  ICQ/af

Tel 07noll357185ett

Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/fe0fbe344bd0f13fcd8193bebf0059d0.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

93

Stilstudie...... ICQ/ag

Post's attachments

Bonnmek.JPG, 44.61 kb,  x
Bonnmek.JPG 44.61 kb, 10 downloads since 2012-03-08 

Typ1-66   Typ1-69

94

Men nu ni,nu sitt´nn´där !!  ICQ/ab  ICQ/ab

Post's attachments

Inne.JPG, 51.7 kb, 410 x 308
Inne.JPG 51.7 kb, 152 downloads since 2012-03-08 

Typ1-66   Typ1-69

95

Provstart !!!!  ICQ/ag  Instrumentering fungerar-check,startmotor fungerar-check....jamen dåså,då kör vi.....inte ICQ/ac   Inte en tillstymmelse till att tända till"Ääh,det tar väl en stund innan bränslet når fram" tänker jag och provar att köra startmotorn en stund till...stendöd. Ruckar på kontakterna,rullar säkringar med resultatet att startmotorn fungerar ,men inte instrumenteringen  ICQ/ac   Startar fortfarande inte. Stängde portarna och gick in. Ska nog börja med biodling. Hörs !!

Typ1-66   Typ1-69

96 Senaste redigerad av NickeNyfiken (2012-03-17 09:30:25)

Default/lol

(I brist på vettigt att skriva)

Säkert någon mäster-mek som kommer till undsättning under dagen!
Annars har tycker ag absolut att du ska köra på biodlingen ICQ/ad

Kan inte mycket...

97

Jahapp,nu har vi bytt soppapump,bytt tändspole,kollat tändning,gett förgasarn´supar och startgas med samma klena resultat: poff.........poff......häst.....       ICQ/am

Ska byta jordflätorna också,men förväntar mig inte att den vill starta då heller...... Default/hmm
Man kanske ska sälja iväg bägge bilarna för en klumpsumma och köpa bikupor istället,lyssna på P1 och ha svarta strumpor i bruna sandaler..... Googlar "biodling-alternativet när du är lite ledsen i ögat på din Volkswagen" nu...Hörs!!?

Typ1-66   Typ1-69

98

Bes.tid bokad.......

Typ1-66   Typ1-69

99

men... men... hur går det med puffarna då???

Tel 07noll357185ett

100

"poff.........poff......häst....."  Default/lol  Default/lol  Default/lol

Preciiiis så låter det, de två första ur utblås o den 4-bente ur fuggen, nich war?

Hoppas att bes bokningen visar att det löst sig!

Sten vW