kan väll säga som så att nu går bilen igen av egen maskin
har monterat lite jox till och från hela veckan.
men slutade lite tidigare igår så skynda hem och bocka samt montera bromsrör, startmotor, koppla lite el och färdig ställde för lite luftning av bromsar. sen kom bror samt quagmire (Ivars) på besök och hjälpte mig med just luftningen, blev även uppstart och de funka gött.
tog ner den på hjul igen efteråt och märkte att ja inte hade så mycket koppling.
men förstod att det bara var en justeringsfråga, sånt ja räknat med.
aja tar det imorn tänkte ja, folket åkte och ja gick in.. men va FN ska man göra en fredag kväll annars då?
finns ju ingen bättre kvalitetstid än att tillbringa den med en gammal folkvagn?
så ja gick ut igen å justera skiten på plats och tog ut den i, den inte så fullt vackra vår kvällen
men sen fick det räcka, imorse kunde ja inte hålla mig så skynda ut.. drog åt trummorna och test körde, skulle ju köra en kort bit bara å se så allt lira. slutade nästan på 4 mil.
att en sån liten sak kan glädja en så mycket.
marknaden var deadline, och ja tog det nästan. en dag för sen, då marknaden började igår.
men äh!
vem bryr sig?
nu är det bara att leta upp det dära sista, för att få den till ett rätt utseende
pilar, fälgar och lite små kuriosa.
såg även att den fortfarande är lite hög bak. får justera in det när ja fått dit breddade plåt som planen är.
en fråga till folket dock, någon som kör kortare dämpare bak? för mina slår igenom och den blir nästan stum bak.
några tips?
nån bild kanske kan roa, ursäkta dock att de är tele bilder.

nu blir det en sväng på marknaden, vem vet.. kanske man hittar nå skoj som kan pryda kärran? 
//Emil
En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.