Fränt med alu inredning!
Hårt! Lite BDSM attiraljer på väggarna så är du hemma! 
Hårt! Lite BDSM attiraljer på väggarna så är du hemma!
Japp det är där lastöglorna i golvet kommer in i bilden,ska beställa en bakspegel prydnad
som jag nog blir ensam om 
Aluplåt och gummimatta blir dödligt bra!
Får lite skräckfilmsvibbar... "Lätt att göra rent", så att säga.
Det passar ju bra med den inredningen om ni ska hålla på att tävla om vem som har mörkast k... och såna tävlingar !
Är alu.plåten obehandlad så får du nog klarlacka eller vaxa eller nåt annars blir det fula fingeravtryck men det blir snyggt ! Trelleborg Stud la jag in i köket framför diskbänken http://www.trelleborg.com/sv/Rubber-Flooring/
Skulle se ballt ut med röd Checker i bussen !! 
Aluplåt och gummimatta blir dödligt bra!
Får lite skräckfilmsvibbar... "Lätt att göra rent", så att säga.
Ja det kan bli skapligt!
Det passar ju bra med den inredningen om ni ska hålla på att tävla om vem som har mörkast k... och såna tävlingar !
![]()
Är alu.plåten obehandlad så får du nog klarlacka eller vaxa eller nåt annars blir det fula fingeravtryck men det blir snyggt ! Trelleborg Stud la jag in i köket framför diskbänken http://www.trelleborg.com/sv/Rubber-Flooring/
Skulle se ballt ut med röd Checker i bussen !!
Ha ha nja dom där tävlingarna har vi slutat med
Trelleborg var ett bra tips,tanken är
att inredningen ska vara lite åt race stuk. Kan passa till Centerline fälgarna och
Autometer mätarna.
Titta på sportbilen spykers instrument bräda
det vore nå de tänk en hel inredning så!
Ta ledigt från jobbet i några veckor fram med vin kork borr maskin och autosol
då har du att göra ett tag 
Titta på sportbilen spykers instrument bräda
det vore nå de tänk en hel inredning så!
Ta ledigt från jobbet i några veckor fram med vin kork borr maskin och autosol
då har du att göra ett tag
Fränt!undra hur många timmar det skulle ta och hur många vinare man måste dricka upp.
Det måste gå några korkar på 6 kvadrat plåt 
![]()
Är alu.plåten obehandlad så får du nog klarlacka eller vaxa eller nåt annars blir det fula fingeravtryck men det blir snyggt !
Ska du hålla tävlingen i bussen, så är det mer för att du ska slippa ploppmärken, som du borde vaxa eller klarlacka aluplåten. Bara mina 50cent...
m.helsing skrev:Det passar ju bra med den inredningen om ni ska hålla på att tävla om vem som har mörkast k... och såna tävlingar !
![]()
Är alu.plåten obehandlad så får du nog klarlacka eller vaxa eller nåt annars blir det fula fingeravtryck men det blir snyggt !
Ska du hålla tävlingen i bussen, så är det mer för att du ska slippa ploppmärken, som du borde vaxa eller klarlacka aluplåten. Bara mina 50cent...
He he jag bara väntade på ett inlägg från dig din filur
såg ditt SMS nu,är den i bra skick i övrigt och
hur många mil har den gått ?"1.8T"
Nu måste ni in och övertala Slammed Slidermannen.
Han har tröttnat, ska plocka ur motorn och alustolarna och ställa undan bussen för obestämd framtid.
Det enda som behövs för besiktning är en ny H-bromscylinder 
Han har tröttnat, ska plocka ur motorn och alustolarna och ställa undan bussen för obestämd framtid.
oväntat! 
Så nära..........
Hoppas han får tillbaka orken. Det är en jäkligt fin buss.
Lugn Demian den ska Besiktas snart 
Lugn Demian den ska Besiktas snart
Ska bara... 
Detta är ju helt klart en av de snyggaste bussarna vi har i vårt avlånga land! Ner i grottan och gör klart för besiktning nu! 
Som vanligt blir man imponerad av ditt arbete!! Sätt ihop racern nu och kom ner och kör hos oss 
Som vanligt blir man imponerad av ditt arbete!! Sätt ihop racern nu och kom ner och kör hos oss
Racern är första prio,färgen har kommit till Sverige från Tyskland,så det är snart dax för lack 
Hej Fredrik.
Såg att det stod Westerås Aircoolers på dörren.
Jag blev nyfiken på bilens historia.
Hej Fredrik.
Såg att det stod Westerås Aircoolers på dörren.
Jag blev nyfiken på bilens historia.
Jag vet inte så mycket om den,det var någon som skrev i MB tråden att han hade varit ägare till den förut.
Det vore kul med lite historik om den,det såg ut som om den varit helt klädd i skåpet med samma tyg
som sitter i taket på senare 60 talare,kanske den har tillhört någon päls eller klädbutik som
fraktade ömtåliga saker i skåpet.
Vi måste ju ner o kika på den nu någon kväll efter jobbet så man får gå o klämma lite på pärlan 
48 2011-05-04 20:56:03 Senaste redigerad av Fidde (2011-05-30 07:34:34)
Vi måste ju ner o kika på den nu någon kväll efter jobbet så man får gå o klämma lite på pärlan
Ja vi får ta en sväng till Chic någon kväll 
Slammed Slider är nu såld till en ny ägare,synd att jag inte nådde hela vägen fram med
den här bilen.Men det blir så ibland,den finansierade något jag har suktat efter i många
år nu.Jag önskar den nya ägaren nöje och många trevliga mil i den,och jag hoppas att
du behåller den några år framöver 
Vad använder du för trissa när du slipar rent dörrar och större plåtytor? Det ser så satans fint ut. Bifoga gärna bild på trissan så jag fattar vilken typ det är..