401

Skulle det inte gå att länka till redaktionen på enbart ett ställe istället för under varenda kategori i forumet? Med stora tummar och liten telefon så är det precis varenda gång jag klickar på redaktionen istället för tänkt länk.
Bara en önskan.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

402

Denna fattar jag inte riktigt...... fast jag är ju DataNÖRD så  ICQ/ae
Kan du typ visa nå't exempel på bilder där du, typ ringar in "felen"?

Jag kan åxå säja att ju mer specialitéer (som inte finns som en "normal" addon) som gör här desto längre tid kommer det att ta att uppgradera forumet,
eftersom varje SpecialFunktion måste modifieras till att passa den nya verionen.
Jag skulle gärna vilja uppgradera till den senaste versionen 1.4x men som det nu ser ut kan det ta lång tid.
....och det jag speciellt tänker på är sättet att en PostStartare ska kunna låsa sin egen post.
Detta är INTE en normal funktion (i nå't typ av "ForumProgram" jag sett) och efter mycket testande etc så kräver det massor!!! av ändring, så.....

//WA

403

Menar typ när jag ska klicka med tummen på nya inlägg, precis under nya inlägg står "modererad av redaktionen".

Min undran var alltså om man kunde skippa att ha ordet redaktionen som klickbar länk?
Jag kan ju inte vara själv med att surfa via mobil och ha stora tummar?

404

OK, nu fattar jag ICQ/ab
SKa lägga det på listan och ta en koll...

405

"Ika's" önskemål testat (hos MEJ) och verkar funka och är nu "pålagt" här.
Ser ut även här att funka..... men återkom med eventuella fel.

//WA

406

Fyfan vilken hjälte. Underbart....

407

Är det bara för mig som alla olästa inlägg blir lästa efter man loggat ut och in igen? Lite störigt när man bara ska in och kolla lite snabbt på dagen och när man vill läsa det som var nytt innan på kvällen så är det "markerat som läst", dvs när jag loggar in på kvällen så är det bara det som är nytt sedan jag loggade in sist som visas.

1200 -58
1500 -69

408

Nä, det händer för mig med. Klart irriterande när forumet tycker sig bestämma vad jag har läst eller inte...  ICQ/ac

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

409

Som nybliven medlem undrar jag hur jag bär mig åt för att få e-mailnotifikationer vid nya inlägg i trådar jag prenumererar på?

410

Ifall alla som får sina bilar/stuff sålda i säljtråden skriver "såld" i ämnesraden, tror jag att förhoppningsfulla intressenter slipper bli besvikna.
Ta inte bort annonsen då det kan vara bra som prissättningsindikator samt geografisk spårbarhet som kan leda till framtida ägarbyten.

over n out!  ICQ/ab

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...

411

kim_sv: Det finns en checkbox som du kan kryssa i längst ner i tråden.

"Daddy Cool"

412

Hej!
kanske fel tråd och fråga i?
Varför kan jag inte lägga upp bilder via forumet? "Bifogade filer - Bläddra - Tanka upp..."

/j

413

Det kan du men du måste gå in och redigera och klicka på Skicka svar... igen för att vi är så många online samtidigt men dom jobbar på det Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

414

Har kollat på antalet postningar som jag gjort på sistonde o räknaren som finns under namnet har bara fått med en bråkdel... räknar  det inte när man får den här "error"grejen?  Inte för att det har någon betydelse för min del men jag bara undrar ICQ/ab

415

Nej dom räknas inte då Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

416

Har märkt samma sak, var länge sedan den räknade inläggen ICQ/ac contributor fore ever!?

417

Uppräkningen har med det fel som uppstår vid postande när många användare är inne.
När detta fel är uppklarat ska jag kolla om jag kan rätta antal poster för alla så det blir rätt.

/WA

418

Vet ej om detta nämnts förut, men om felmeddelandet skickas när man postar ett nytt inlägg och pga av att det är många på forumet och det är överbelastat, så borde väl samma sak ske om man går in och editerar ett befintligt eller det aktuella inlägget vid samma tidpunkt Default/hmm

Jag har aldrig fått felmeddelandet när jag editerar mina inlägg (sker ganska ofta då jag har en förmåga att hitta språkfel/stavfel etc först efter att jag gjort ett inlägg).

Vet ej om detta kan vara till hjälp för att komma tillrätt med de irriterande felmeddelandena...

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

419

Peter S skrev:

Vet ej om detta nämnts förut, men om felmeddelandet skickas när man postar ett nytt inlägg och pga av att det är många på forumet och det är överbelastat, så borde väl samma sak ske om man går in och editerar ett befintligt eller det aktuella inlägget vid samma tidpunkt Default/hmm

Jag har aldrig fått felmeddelandet när jag editerar mina inlägg (sker ganska ofta då jag har en förmåga att hitta språkfel/stavfel etc först efter att jag gjort ett inlägg).

Vet ej om detta kan vara till hjälp för att komma tillrätt med de irriterande felmeddelandena...

Detta beror allt på hur hela forumet är "konfigurerat" dvs hur det fungerar, så om detta fel inte uppstår då du redigerar din post, så är det nog helt OK (dvs BUG-fritt)

Får be om ursäkt att alla "spammers" inte försvinner på en gång då jag har gäster här men jag försöker kolla lite då å då i alla fall.
NUKE:ade 3st alles nyss å hoppas att detta är nog för i kväll.

Ha're bra alla VW-lovers ICQ/ag ICQ/ag

420

WebAdmin skrev:

Får be om ursäkt att alla "spammers" inte försvinner på en gång då jag har gäster här men jag försöker kolla lite då å då i alla fall.
NUKE:ade 3st alles nyss å hoppas att detta är nog för i kväll.

Ha're bra alla VW-lovers ICQ/ag ICQ/ag

Å ja har vart ute i garaget med GB  ICQ/ag

421

å fyyyyyyyy på dej WebAdmin2
ICQ/ae ICQ/ae ICQ/ae ICQ/ae

422

WebAdmin skrev:

Förlåt... men jag tog en från Barbados nyss  ICQ/ab

423

ja ni webadmin gör ett bra jobb ICQ/ag
försöker allarmera så fort jag ser något skit, så vi kanske slipper kräken. ICQ/am

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

424

michaelth skrev:

ja ni webadmin gör ett bra jobb ICQ/ag
försöker allarmera så fort jag ser något skit, så vi kanske slipper kräken. ICQ/am

Bra jobbat ICQ/ab

Several down, plenty more to go ICQ/ae
(Det finns ju en hel del IP kvar att blocka lol)

425

webadmin2 skrev:
WebAdmin skrev:

Förlåt... men jag tog en från Barbados nyss  ICQ/ab

Nice goin' ICQ/ab