26

michaelth skrev:

vill komma men ..

Jag håller tummarna iaf! Det var roligt o ses senast!  ICQ/ab

27

Junte skrev:

se till att utflykten går runt sudret denna gång . . . invasion i Vamlingbo, om jag får be . . .  ICQ/ag

Haha! Ja men åker inte du på o jobba som en dåre då? -" 100st blandade smörgåsar med kaffe tack"!! ICQ/ad

28

Hella skrev:

Klart jag kommer!!  Men swish?? Vi får fixa det över en fika istället.....  ICQ/ab

Ja vi kan analog-Swischa, fördelen då är att man kan snacka Vw-grejer o skåla i kaffi samtidigt!  ICQ/ab

29

genebe skrev:

Klart man kommer ! Swischat !

Härligt härligt! Lägger till i listan!   ICQ/ab

30

GB skrev:

Vill...måste...hoppas...  ICQ/an

Haha! Ja jag håller tummarna för dig GB!  Hade vart löjligt trevligt!  ICQ/ab

31

Swish!

Bay -70 Sammetsgrön

32

bomberogranater skrev:
GB skrev:

Vill...måste...hoppas...  ICQ/an

Haha! Ja jag håller tummarna för dig GB!  Hade vart löjligt trevligt!  ICQ/ab

ICQ/af

33

Swishat. Trevligt trevligt.

34

Swish.. Vi kommer såklart ICQ/ab

35

Jag kommer! Dock är min mobils Swish paj, så swishar ikväll från annan enhet  ICQ/ag

✔  [o"☮"o]  Lyxbuss -72'
✔  [o"☮"o]  Adventurewagen -76'

"Satfläsk!"

36

Jag tänker komma!

Swishat

När bör man boka färja senast, är det billigare att åka någon speciell avgång, eller från vilket ställe. Lite sådant praktiskt hade varit gott att veta  ICQ/ag

Tänkte ta några extra dagar på ön  ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af

37

swishat å betalt  ICQ/ab

38

bomberogranater skrev:
michaelth skrev:

vill komma men ..

Jag håller tummarna iaf! Det var roligt o ses senast!  ICQ/ab

vi får se.. känns tråkigt att åka till en vw träff i en vattenbuffel då jag troligen  inte lyckats få ihop mitt shit tills dess......
och att köra buggyn ...nja... vi får c... men helt klart roligt var det sisst ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

39

Swishat ICQ/ab

40

Kärrgruvan skrev:

Swish!

Härligt Erik!  ICQ/ab
Ska bli fantastiskt trevligt!

41

Hulje skrev:

Swishat. Trevligt trevligt.

Trevligt trevligt!  ICQ/ab
Då ses vi! ICQ/ab

42

Swishat!  ICQ/af

✔  [o"☮"o]  Lyxbuss -72'
✔  [o"☮"o]  Adventurewagen -76'

"Satfläsk!"

43

bomberogranater skrev:
Mikael K skrev:

Swishat, en träff man inte missar!
Undrar om man kan få med frun i år, hon tycks tycka att vw-träffar är något man kan missa ICQ/ad

Fina ord! ICQ/ab
O du kanske kan locka henne med att det här mera är ett soft häng..med lite coola bilar subtilt utspridda för trivsamhet!  ICQ/ad

Ha ha, ja det låter oemotståndligt Default/lol Ska prova om det funkar!

Typ 1 -58 såld
T3 Westfalia -82

44

Swishat! Så nu hoppas jag "bara" på att jag får semester då..... Men jag chansar på att jag får det..... för i så fall packas bussen med supbräda o vindsurfingbrädor för ett första besök på ön!

Panelbuss -75, Bubbla -62, små råttig soltakare

45

Swish it like a baoss.

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

46

Swishat

kommer med gipsyn

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

47

Nicklas skrev:

Swishat

kommer med gipsyn

Tre gipsys så här långt som det verkar, Thomas Å och jag är anmälda, vi får kanske bilda en egen campingcirkel ICQ/ag

Typ 1 -58 såld
T3 Westfalia -82

48

Alverby skrev:

Jag tänker komma!

Swishat

När bör man boka färja senast, är det billigare att åka någon speciell avgång, eller från vilket ställe. Lite sådant praktiskt hade varit gott att veta  ICQ/ag

Tänkte ta några extra dagar på ön  ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af

Natt-turer med färjan är oftast billigast. Boka biljetter i god tid( så fort som möjligt).

Typ1 bubbla-57 90-tals callooker   
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar

49

Skall ringa gruppreseavdelningen på DestinationGotland imorgon, alt. måndag om de inte är där imorgon, o kolla om vi kan få Grupprabatt.
Har hört att man kan få ett nummer man anger när man bokar, o då alltså lite rabatt, är ju aldrig fel!  ICQ/ab
Uppdaterar här när jag fått fatt i dem!  ICQ/ab

50

Klart man kommer Johan <3