Nu har det varit lite tyst från min sida. Har grävt dike på gården och åkt runt till en massa ställen. Igår var jag ner till GuVWa och shoppade loss.
Mycket bra, för nu är det inte mycket som saknas karossmässigt för att få ihop bilen. Två framskärmar, tutgaller, vindruta och profilerad list under höger bakruta. That´s it 
Innanför är det lite värre, det blir att tillverka ett helt nytt elsystem. Det största problemet är väl egentligen att få tag i material att bygga av. Men det löser väl sig
Det som går att göra fixar jag under tiden. Det positiva med elen är att jag har alla grejer (lampor, pilar) etc förutom lamphållare och glas till bakljusen.
Lite bilder på de senaste dagarnas lek, med bilen stående på hjulen från The Blue Slug (min fd bruksråtta)

L-handtag och splitstötis
Stötfångarhornen är 1950 och tidigare.

Många korrekta splitgrejer 

Nya gummin, till dörrar och rutor. Notera ordningen... ska bli jävligt skönt att bli klar med bilen. Vore kul att dra på något partaj eller cruising någon gång.
Nu är det mest skruva, för jag vill chilla i sommar med skruvningen och bara åka. Iaf på folkvagnsidan, har en plåt-Vespa från 1962 som bara behöver lite färg och återmontering för att bli åkbar. Sjukt skön tvåhjuling att åka på.

Med eller utan reflex... hmmm

Och så fick jag rikta frontstötisen som var rätt krokig. Men blev bra efter rikt och äldre stötfångarhorn 
Stort tack till Gunnar som tagit sig tid och plockat ihop det mesta jag behöver.
Nästa gång jag är ner blir det med fungerande splitbubbla