Jaha, dags att posta lite bilder på senaste tillskottet, en helt orörd Notch från 1965. Jag låter bilderna tala för sig själv, även om några är dåliga.

Överdragsklädsel!

Reservhjul utan navkapselclips med originalfärgen kvar. Levererades Typ 3: orna med reservhjul till Typ 1?

Pappersporr. Allt finns utom papperna från de första besiktningarna.

Bilen är aldrig renoverad, och originallacken är hyfsat intakt. Skärmarna är tyvärr dåliga och rost finns i hjulhusen, men i det stora hela en väldigt komplett orörd bil! Två ägare innan mig, that´s it!
Planen med den här bilen då? Fixa den rost som är, putsa upp och bättra på färgen lite där det finns rost, och fixa så den är helt schysst mekaniskt sett. Motorn är startad förra året, så den biten ska inte bli några större problem. Däcken måste bytas ut, och jag håller på att fundera lite mot vad.
Eftersom detta är en komfortmaskin av rang är jag sugen på ballongdiagonaler med whitewalls på blanksvarta bubblafälgar, och osänkt bil.
För ett stilrenare utseende byts nog bakljusglasen ut mot äldre diton.
Något i den stilen kommer det att bli! Fast det dröjer innan jag börjar på den här, får bli i vår när det blir lite varmare isåfall. Har ju fullt upp med pickupen.
Cheers!