vackert!
Tack alla
Idag kom ett paket med nya skivor med 4/100.
Tack Woffe o Wolfparts för snabb o smidig affär. 
Är ju helt outstanding.. Blir galet fräckt å den dagen den kommer ut i solljus oj oj. De ser Jag fram emot
So very Nice my love
Hämtade bakdäcken i fredags, hoppas dom får plats bara! 195 35 18" men de märker vi ju
O idag har jag hängt dit bakvagnen o börjat plocka dit bromsslangar o växelspak o bytt busningar
o stoppat dit växelföraren o allt de. Japp Franke tog den vinklen bara för dej :
Snyggt!! ja BMW:n alltså

Plattan blir otroligt snygg
Det är ju inget fel på det andra grejerna häller 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
hehe ja tack gubbs, fått lite gjort i dag me. varit o köpt en cheva 350 maskin
o hämtat ett pedalställ hos typ3 lagret Ante
Renoverat pedalställ o plockat ihop med massa nya grejer. var även o hämtade
fälgarna från lack, så i veckan blir de däck på.
Skapligt tempo
och fint blir det!
Herre gud. Har du redan hunnit meka ihop pedalstället. Det är ju inte så många timmar sedan du hämtade det hos mig
Jag tycker att det ser ut som att du skruvat dit framvagnen upp och ner på bild 2 på denna sidan.. med tanke på bromsskivans höjd i förhållade till rambenet och bottenplattan

Haha va snäll ante 
Haha ante klart jag hunnit de! tid är ju tid! ne tror den kommer bli för hög,, vi kom ju på din
lösning, bygga ett ställ på väggen så du får bort rören på golvet!
Var o krängde på däcken idag o fastyn fick agera prov, vill ju veta om jag behöver moddai karossen innan jag lackar den!
med specern på 25mm blev de tajt mot skärmen men hade nog 70-90mm inåt så blir o borra om naven bak o åka utan specers.
Kommer bli riktigt snyggt
Då har bromsar o nya oken hittat dit, även dom omborrade naven bak,
märkte att lagerna fram ville ha muttrar me! haa jaja tur posten finns!
Hängt ihop bromsar o trummor bak.
Oj oj vilken hjulafton 
Så då har de sista i framvagn åkt på plats, o ner i marken den for!
Cleeeeeeant 
Blir grymt snyggt! Ska bli riktigt kul att se när karossen hänger på sedan! 
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Snyggt jobbat Macke 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
196 2017-01-04 19:52:50 Senaste redigerad av Voff (2017-01-04 19:55:11)
Voff!
Det där med beige, blev ju inte alls beige. Snyggt!
gammla o nya! nya till höger 
gammla o nya! nya till höger
De är lite skillnad . riktigt bra jobbat
Kanon snyggt Rehnström, en fråga vad är anledningen eller anledningarna till att du skall köra med typ1 framvagn? Klurade själv en del på detta nämligen när jag satte Porsche Boxter bromsar på min "Evil Notch".......
Typ1 Ghia
Kanon snyggt Rehnström, en fråga vad är anledningen eller anledningarna till att du skall köra med typ1 framvagn? Klurade själv en del på detta nämligen när jag satte Porsche Boxter bromsar på min "Evil Notch".......
Tack, jo de är höjden de beror på går inte o åkalågt med typ3. nedre fästet sticker ner under plattan typ 60mm
o med typ1 kan man bygga sänksatser som går o skystera, sen blir de ju så mycke snyggare me! hehe.