Tack för de värmade orden:)
Onsdag kl 1350 kom jag till besiktningen. -Ja du skulle varit här kl 1330 sa han då. Oj hjälp har jag missat tiden, neeej. Det gjorde inget sa han för killen efter dig var tidig så vi tog honom istället. Du kommer nog tänkte vi. TACK underbart sa jag. Killen kollade bilen, gillade det han såg, så frågade han om han fick ta några bilder och skicka till sina kompisar, självklart sa jag. Sen sa han att han besiktigar över 4000 bilar om året. Din hamnar på tioitopp-listan sa han. Vad glad jag blev:)
Dagen därpå hade jag velat åka till Bankeryd och säsongspremiären hos Edström, ändrade dock planerna i 11 timmen och valde cruisingen i Tibro istället. Det blev en toppenkväll ändå, på alla sätt.
Bilen går riktigt trevligt, behöver kolla ett stötstångsrör som läcker och göra lite justeringar här och där. Motorn lyder riktigt bra, bluddrar lite i mellanregistret men är klart körbar.
Förutom en massa smått och gott återstår cabben. Ställningen är blästrad och lackad. Vinylen har kommit så när lusten faller på finns det jobb att göra fast just nu bara kör jag så mycket jag kan och njuter, bara njuter:)
Mvh Mikael
Post's attachments
1000.png 413.91 kb, 242 downloads since 2017-05-26

1001.jpg 103.46 kb, 227 downloads since 2017-05-26

1003.jpg 52.8 kb, 225 downloads since 2017-05-26