Jag söker lyktpottor till typ 1 stående strålkastare (68-), är det ngt som kan finnas i Dina gömmor?Motsvarande framskärmar kan också funka (de får i så fall donera sina lyktpottor)
/Peter
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Stor utförsäljning av begagnade VW delar
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag söker lyktpottor till typ 1 stående strålkastare (68-), är det ngt som kan finnas i Dina gömmor?Motsvarande framskärmar kan också funka (de får i så fall donera sina lyktpottor)
/Peter
/Peter
Eftersom lyktpottor sitter svetsade på skärmen, har jag inte lösa pottor liggande.
Men jag har 3st fina skärmar liggande (höger fram).
Du får alla 3 för 300kr
Prima! Fast jag nöjer mig med två! 
Den 3e får man på köpet, men den får ligga kvar om du inte vill ha den.
Då är det lika bra jag tar alla tre...... Tittar in på fredag som jag skrev i mailet.... 
Är du där på lördag den 19/3
skulle behöva typ3 delar
Är du där på lördag den 19/3
skulle behöva typ3 delar
Yep, mellan 10 och 17.
PM skickat!
När i veckan är du på firman? Har du något telefonnummer man kan ringa för att stämma av tidpunkt för besök?
Har du fotsteg till typ1 före -66?
Behöver båda sidor. Pris?
Bakre bromstrummor 58-66
Fotsteg
Motor 12-1600, block-komplett
Ljuddämpare late bay
Mvh Mathias
076-1022063
[email protected]
PM skickat!
När i veckan är du på firman? Har du något telefonnummer man kan ringa för att stämma av tidpunkt för besök?
Imorgon (fredag) 12-17
Lördag 10-17
Har du fotsteg till typ1 före -66?
Behöver båda sidor. Pris?
Vad är skillnaden jämfört med efter '67 (förutom kromlisten)?
Bakre bromstrummor 58-66
Fotsteg
Motor 12-1600, block-komplett
Ljuddämpare late bayMvh Mathias
076-1022063
[email protected]
Baktrummor har jag inte, bara fram (5 bults).
Fotsteg har jag några styck (vet ej årsmodell)
1200 motor inte, men jag har en komplett 1300 motor dock.
Jag har en ljuddämpare till late Bay (typ4 motor).
VW233 skrev:Har du fotsteg till typ1 före -66?
Behöver båda sidor. Pris?Vad är skillnaden jämfört med efter '67 (förutom kromlisten)?
Skiljer nog inget, eller i alla fall väldigt lite, förutom listen. De passar i alla fall även på en äldre, vad jag vet.
Har du fotsteg efter 66? Pris på dessa? Jag saknar fotsteg helt och hållet, så även efter 66 kan möjligen
vara intressant.
Jag är ute efter delar för att konvertera en 1302 till kuggstång. Har du något?
Jag är ute efter delar för att konvertera en 1302 till kuggstång. Har du något?
Jag har en 1303 '75:ans styrväxel liggande.
500kr.
RAINIER skrev:VW233 skrev:Har du fotsteg till typ1 före -66?
Behöver båda sidor. Pris?Vad är skillnaden jämfört med efter '67 (förutom kromlisten)?
Skiljer nog inget, eller i alla fall väldigt lite, förutom listen. De passar i alla fall även på en äldre, vad jag vet.
Har du fotsteg efter 66? Pris på dessa? Jag saknar fotsteg helt och hållet, så även efter 66 kan möjligen
vara intressant.
Jag ett par i ganska bra skick med kromlister efter '67 (dock ej smala 1303) liggande.
Sen en mycket fin vänster utan kromlist och en ganska ok höger utan kromlist.
Troligen orginal, i alla fall ingen Kina kvalitet.
250kr/st, eller 400kr/paret.
VW233 skrev:RAINIER skrev:Vad är skillnaden jämfört med efter '67 (förutom kromlisten)?
vara intressant.Jag ett par i ganska bra skick med kromlister efter '67 (dock ej smala 1303) liggande.
250kr/st, eller 400kr/paret.
Låter intressant! Beror väl lite på hur de ser när man ser dem vilket par som är mest intressant.
Men jag har svårt att hämta den närmsta tiden.
Vet du redan idag om du finns på plats fredag 8/4?
Hej! Jag är på jakt efter en spolarpump till 1303 eller latebay, är det något du har?
Mvh,
Patrik
RAINIER skrev:VW233 skrev:Skiljer nog inget, eller i alla fall väldigt lite, förutom listen. De passar i alla fall även på en äldre, vad jag vet.
vara intressant.Jag ett par i ganska bra skick med kromlister efter '67 (dock ej smala 1303) liggande.
250kr/st, eller 400kr/paret.Låter intressant! Beror väl lite på hur de ser när man ser dem vilket par som är mest intressant.
Vet du redan idag om du finns på plats fredag 8/4?
Jag ska kolla mitt april schema idag.
Hej! Jag är på jakt efter en spolarpump till 1303 eller latebay, är det något du har?
Mvh,
Patrik
Du menar högtryckspumpen till strålkastarspolarna?
Jag kan kolla imorgon.
VW233 skrev:RAINIER skrev:Jag ett par i ganska bra skick med kromlister efter '67 (dock ej smala 1303) liggande.
250kr/st, eller 400kr/paret.Låter intressant! Beror väl lite på hur de ser när man ser dem vilket par som är mest intressant.
Vet du redan idag om du finns på plats fredag 8/4?Jag ska kolla mitt april schema idag.
8:e April är jag på verkstan mellan 10:00 och 17:00
RAINIER skrev:VW233 skrev:Låter intressant! Beror väl lite på hur de ser när man ser dem vilket par som är mest intressant.
Vet du redan idag om du finns på plats fredag 8/4?Jag ska kolla mitt april schema idag.
8:e April är jag på verkstan mellan 10:00 och 17:00
OK,kommer förbi då på em så får vi se om du har några fotsteg kvar...
Hej, har du nån 12 voltsgenerator till en 1300 69:a?
Allt är borta.
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Stor utförsäljning av begagnade VW delar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.