151

zepafan skrev:

Nu jäklar närmar det sig...bussen e halvklar men bobar, packningen har börjat, imorron vid 14.00 drar vi(tre bussar) norr över och landar in i kön för å korka upp en kortburk eller två....

Samma här... Bussen är knökafull.
-4 EH-lämmar
-2 busskofångare
-1 30 hk motor
-2 karossidor till EH splitt pickis
-2 dörrar
-4 fälgar
-en huv
-en motorhuv
-en bussbaklucka
-en dragkrok
och en jäkla massa mer...
Var skall jag ha ölen?  ICQ/ag

Alte Liebe rostet nicht!

152

25hpman skrev:
VwGoran skrev:

Tv4's prognos precis var riktig trist! Men det kan ju hinna ändra sig

Kör du med vattenfärg, Göran?

Nej då Tomas. Tänkte mer på regn & tält i kombination är ju ganska tråkigt.
Men lite regn stör väl inte dig, som skulle på Scandic i Linköping eller?
Varm säng, hotelfrukost. ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

153

Fredde.B skrev:

Ska köra tillsammans med en kille från Kiruna (typ1-57), ja kör den grå 62:an och vi ska sträckköra till Mantorp. Siktar på att vara där före 12.00 fredag. Blir lite slitigt jag har ca 103,5mil och han har väl ca 30 till. Kul men slitigt, hoppas vi slipper haverier ICQ/ab

Vi åker ett gäng bilar från Bollnäs ca 09.00 på fredagen och om ni kommer på att ni vill stanna och sova på vägen så är ni mer än välkomna att kvarta hos mig i Bollnäs.

Gott om sängplatser finnes och inga villkor eller "gentjänster" utkräves.   ICQ/ad

"Pimped by Nature"

154

VwGoran skrev:
25hpman skrev:
VwGoran skrev:

Tv4's prognos precis var riktig trist! Men det kan ju hinna ändra sig

Kör du med vattenfärg, Göran?

Nej då Tomas. Tänkte mer på regn & tält i kombination är ju ganska tråkigt.
Men lite regn stör väl inte dig, som skulle på Scandic i Linköping eller?
Varm säng, hotelfrukost. ICQ/ab

...å varm å go fru har han också med sig... ICQ/ae

155

Jajemen! Vatten är aldrig bra för luftkylt folk...eller luftkylda affärer. Får väl hoppas att det fortsätter som nu, fint på dagen o regn på natten. Hellre det än regn dygnet om.

Hörru Göran, ska Harved köra pickis upp dit?  (han svarar inte på mess, se du)

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

156

någon som kör från skåne som vill åka cortege på fredagen? åker från hässleholm...

157

25hpman skrev:

Jajemen! Vatten är aldrig bra för luftkylt folk...eller luftkylda affärer. Får väl hoppas att det fortsätter som nu, fint på dagen o regn på natten. Hellre det än regn dygnet om.

Som planen är så ska han det vad jag vet. Messa mig Tomas om det var ngt speciellt, tror Henke hade mkt på jobbet idag. Kan kolla med honom imorgon fm.

Ha det

158

Ahlb3rg skrev:

någon som kör från skåne som vill åka cortege på fredagen? åker från hässleholm...

Åker på Lördag morgon tidigt som SATAN...
vi kommer vara 1 bil från Kristianstad, 2 eller 3 från Markaryd, 4 från Lagan och en 5:e som möter upp i jpg.

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

159

magoo skrev:
Ahlb3rg skrev:

vi kommer vara 1 bil från Kristianstad, 2 eller 3 från Markaryd, 4 från Lagan och en 5:e som möter upp i jpg.

När planerar ni vara i Jönköping?
Så kanske man kan hänga på??

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

160

VwGoran skrev:
25hpman skrev:

Som planen är så ska han det vad jag vet. Messa mig Tomas om det var ngt speciellt, tror Henke hade mkt på jobbet idag. Kan kolla med honom imorgon fm.

Ha det

Nej, det är bara någon som är spekulant på lämmarna, men det är ju kanon att de kommer att vara där på hans pickis.

161 Senaste redigerad av magoo (2011-06-09 09:44:45)

sewe66 skrev:
magoo skrev:
Ahlb3rg skrev:

När planerar ni vara i Jönköping?
Så kanske man kan hänga på??

planen är att pricka in Statoil ryhovsgatan ~10-10.30...
blir vad jag vet min buggy+en bubbla + ev en buggy till från markaryd. en merca med buggy på trailer från Lagan och den vi ska möta på statoil i jpg är en buggy.

vagnpark:

162

Thomas Å skrev:
Fredde.B skrev:

Ska köra tillsammans med en kille från Kiruna (typ1-57), ja kör den grå 62:an och vi ska sträckköra till Mantorp. Siktar på att vara där före 12.00 fredag. Blir lite slitigt jag har ca 103,5mil och han har väl ca 30 till. Kul men slitigt, hoppas vi slipper haverier ICQ/ab

Vi åker ett gäng bilar från Bollnäs ca 09.00 på fredagen och om ni kommer på att ni vill stanna och sova på vägen så är ni mer än välkomna att kvarta hos mig i Bollnäs.

Gott om sängplatser finnes och inga villkor eller "gentjänster" utkräves.   ICQ/ad

Låter intressant.....ifall vi håller på att stupa och köra i diket så kan vi ju höra av oss, vad har du för mobilnr??

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

163

zepafan skrev:

Nu jäklar närmar det sig...bussen e halvklar men bobar, packningen har börjat, imorron vid 14.00 drar vi(tre bussar) norr över och landar in i kön för å korka upp en kortburk eller två....

You bastards!

Graffitibussen: Fejkad 13-fönsters lyxbuss med luftfjädring - http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=727

164

25hpman skrev:
VwGoran skrev:
25hpman skrev:

Ha det

Nej, det är bara någon som är spekulant på lämmarna, men det är ju kanon att de kommer att vara där på hans pickis.

Jag svarade ju direkt när jag fick det. Jag tror nog att det kan bli pickisen upp, det är ju lite beroende av vädret

1966 Splittpickup "VWerner"
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=192

165

Ursjäkta då, det har väl kommit på avvägar.

166

Fredde.B skrev:
Thomas Å skrev:
Fredde.B skrev:

Låter intressant.....ifall vi håller på att stupa och köra i diket så kan vi ju höra av oss, vad har du för mobilnr??

070-528 54 19

"Pimped by Nature"

167

Nej nu sitter jag här på jobbet och vill bara komma iväg emot BR!

Alte Liebe rostet nicht!

168

nizekustoms skrev:

Nej nu sitter jag här på jobbet och vill bara komma iväg emot BR!

WORD! ICQ/ag  ICQ/af

vagnpark:

169

Glöm inte paraflaxet!

170

ja men nu är det ju snart dags..... känns bra!!!å sicket bra väder sen!! skitvarmt , en liten skur och sedan varmt med bra luft!! kan det bli bättre?

171

Är bilen din körklar?  ICQ/ad

172

japp!!....ovalen...men den har ju heller aldrig varit på br....så det är väl dags..

173

Va fan...det var ju inte den du skulle köra ju. Men då har jag dörrar med till dej, tur att du har fått dina skattepengar nu  ICQ/ad

174

jag ska förhoppningsvis med komma iväg med buggyn.
Har inte provkört med stora motorn än Default/yikes 

Fredde.B skrev:
Thomas Å skrev:
Fredde.B skrev:

175

Johan81: Var åker du från?

"Pimped by Nature"