126

masen skrev:
jn skrev:

nån från gävle/sandviken som ska på bug run som kan ta 2 bakljus med hem åt mig?

äk ner själv!!! både du å jag vet att du är sugen på vw!! sälj den där hotrodgrejset nu och lev ut dina vw drömmar! släppt taget nu! :-)

har jag påstått att jag inte gillar vw? livet består av faser!  ICQ/ad  var kul med vw ända tills det blev lika dyrt som vilken annan bil som helst. oavsett om jag köper nån mer så lär jag aldrig dyka upp på bug run igen. tro mig!  Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

127

Åååå nej. Du kommer att köra dit, du varanar precis som Beach Boys, att NU är det sista gången, men nästa år hänger du på låset igen för då är det definitivt sista gången...eller?  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

128

25hpman skrev:

Åååå nej. Du kommer att köra dit, du varanar precis som Beach Boys, att NU är det sista gången, men nästa år hänger du på låset igen för då är det definitivt sista gången...eller?  ICQ/ad

faktiskt inte. var inte ner förra året. första jag missar på kanske 15 år. skit-träff som jag inte saknar. iallafall inte i den versionen som varit sista 5-6 åren.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

129

Vad hände med "reclaim BR"?

http://www.bugpeople.se/brrekord.jpg

Alla kan väl inte bara dra sig ur och låta 'de andra' vinna slaget? Gick luften alldeles ur alla när alternativet i Tierp dök upp, eller ICQ/ad ?

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

130

nu skaru inte bli grinig jag skojar ju bara med dig! synd bara, br behöver en uniförmerad  wiskeyprånglare för att vara kmplett! men kanske nån annan mantlar detta tunga ansvar! tjo!

131

Luften går aldrig ur en luftkyld !  Default/lol

132

Fredde.B skrev:

Ska köra tillsammans med en kille från Kiruna (typ1-57), ja kör den grå 62:an och vi ska sträckköra till Mantorp. Siktar på att vara där före 12.00 fredag. Blir lite slitigt jag har ca 103,5mil och han har väl ca 30 till. Kul men slitigt, hoppas vi slipper haverier ICQ/ab

Coolt!  ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

133

Fan impad av att köra 130 mil till BR! Hoppas ni får en trevlig biltur

Medlem i Halmstad Luftkühlers

134

bug run gavs upp av mig flera år innan reclaim bug run startade. då hade vi ett antal ggr försökt få herr grape och co att svara på diverse frågor och ideer men dom visade inget som helst intresse. haft många roliga år där men nu är den eran slut för min och många andras del. finns så många betydligt bättre träffar att besöka och just nu har jag inte ens en vw. ang uniformerad så kan just den filuren dyka upp på annat ställe. håll utkik!  ICQ/ad

135

http://www.klart.se/väder-mantorp.html  ICQ/ac

136

http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sver … rect=false

Verkar ok på lördag, regn fredag o en del på söndag Default/hmm

137

Börjar lukta över dagen tur för mig. Default/yikes
Men det kan ändra sig ännu. ICQ/ab

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

138

Trist med regn, får se hur det utvecklar sig

139 Senaste redigerad av Derfla (2011-06-07 21:42:44)

Har en ledig co-driverplats från Lidköping till Mantorp på fredag om någon behöver, åker 59a bubbla..

0730 249 267

140

http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96ste … arsel.html
Eftersom varenda sajt har olika prognoser så är det väl bara till att packa både kilt och sydväst å ta d som d kommer !

West Coast Volks
Attitude is everything !

141

Tv4's prognos precis var riktig trist! Men det kan ju hinna ändra sig

142

lite regn stoppar väl inte en entutiast?... ska bli kul detta! den träffen man faktiskt väntat på sen den va sist! inte bäst men störst och faktiskt en ok träff! kul att mingla runt och kolla på bilar och träffa folk! 10e året... nice!

143

Har en väderprognos någonsin stämt?

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

144

VwGoran skrev:

Tv4's prognos precis var riktig trist! Men det kan ju hinna ändra sig

Kör du med vattenfärg, Göran?

145

hoppas verkligen att det blir så lite regn som möjligt, var riktigt piss att köra totalt 72 mil (36 mil enkel) i regn förra året i en buggy....

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

146

Börjar ordna upp sig...

http://www.yr.no/sted/Sverige/Östergötl … arsel.html

#hoffasfulmek

55 oval
60 singlecab
65 crewcab

147

arsel.html  ICQ/ag

West Coast Volks
Attitude is everything !

148

Hoffa77 skrev:

Börjar ordna upp sig...

http://www.yr.no/sted/Sverige/Östergötl … arsel.html

detta kan man ju leva med ICQ/ab

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

149

magoo skrev:

hoppas verkligen att det blir så lite regn som möjligt, var riktigt piss att köra totalt 72 mil (36 mil enkel) i regn förra året i en buggy....

Vi riktiga män med hår på bröstet räds inte lite vatten från himlen, eller hur !  Default/lol
Folk verkar tro att lacken lossnar pga lite vatten,
varför inte se det positiva,
gratis biltvätt från ovan...  ICQ/ae

PS "Ilandsproblemen - ilandsproblem, det finns länder som inte ens har BugRun, tänk på dom stackarna..." DS  Default/lol

" Nya ord man måste lära sig innan HumVWeens sjösättning, tex land i sikte ! "

150

Nu jäklar närmar det sig...bussen e halvklar men bobar, packningen har börjat, imorron vid 14.00 drar vi(tre bussar) norr över och landar in i kön för å korka upp en kortburk eller två....

Om man inte klarar av det själv så gör någon annan det.