Jag kommer med någon av våra luftkylda 
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Bug Run 2011
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 10 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
över en dag eller över hela helgen ? 
Mats W skrev:Jag kommer med någon av våra luftkylda
Troligen bara lördag, möjligen övernattning fr/lö - ni då?
kimboow skrev:Mats W skrev:Jag kommer med någon av våra luftkylda
Troligen bara lördag, möjligen övernattning fr/lö - ni då?
det blir att åka upp på fredag eftermiddag ,efter kl 17.00 och vara där hela helgen
, blir nog lady luck om vi hinner fixa förgasaren med nya packningar och liten uppg på den , annars får man väl ta en annan bil i samlingen
ska du sova på lugna campingen då ? vi ska nog göra det uppe vid strippen 
Vi (Oskarshamnsmaffian) åker upp på torsdag eftermiddag å förfestar utanför. Vi blir typ fem bussar som åker plus att det kommer några på fredagen....
Hoppas på bra väder men annars så fixar vi det ändå, ska bli redigt KUL!!!!!!
SKÅL!!!!!
Askungen, Graffittibussen, Kungen, Ambulansen å Cujo....mm, mm...
vet ngn vilket pris det är på fredagen när man åker in i entre'n ? 
Kommer ev åka dit för första gången iår.
Hur går det tillväga? Har en 62a typ 1 och jag tänkte sova i tält där. Ska man ställa ut bilen och låta den stå på utställningen hela helgen eller kör man bilen till sitt tält efter dagens slut?
Är INTE intresserad av partycamping, hur lungt är det på lugna campingen?
Kolla den nu uppdaterade hemsidan för priser och info om camping.
Generellt är det nog så att ju längre bort från partycampingen man kommer ju lugnare är det, dr-depån tror jag är lugnast?
-man kör sin bil till campingen när utställningen är slut för dagen. (En uppmaning är att komma ihåg att köra sin bil till utställningen från campingen också)
Det har skett några minst sagt välbehövliga förändringar också.
"Nytt för i år är alltså att inga andra bilmärken än VW kommer in på campingen. Om du inte har en VW gäller parkeringen utanför Mantorp Park."
"Om det skulle bli någon kris garanterar Mantorp Park dubbelt så många bajamajor på anläggningen som förra året."
"Om det skulle bli någon kris garanterar Mantorp Park dubbelt så många bajamajor på anläggningen som förra året."
dvs det blir totalt hälften av vad som fanns för 2 år sen?
Nä, seriöst så var förra året ett rejält bottennapp, men trots det så håller min bättre hälft på att jaga ner mig i garaget så att jag "Ska" åka.
Jag har dock inte fått svar på mitt mail till dom, men det verkar som om det inte bara är jag som sagt vad jag tyckt.
Femte året för min del, dock blir det en kort-variant på 2 dagar....
Finns det några här som kommer att åka från Karlstad? Vi är några från sun-city aircoolers som kommer åka. Men det är ju kul om det blir några fler 
Är det någon från Kristinehamn, Örebro eller Karlstad som skall ner till BugRun? Jag skall jobba på Bäckhammar den veckan och funderar på att ta bubblan upp dit. Det vore ju trevligt att köra ner med några andra bilar.
Förstår ej varför man ska åka på en träff som så många tycker illa om. Dom utländska besökarna ratar ju denna träff nuförtiden. Lägg istället energi o besök seriösa träffar i sommar så kanske dom blir stora. Bugrun har dött för mej.
MVH/Kim
Är det någon från Kristinehamn, Örebro eller Karlstad som skall ner till BugRun? Jag skall jobba på Bäckhammar den veckan och funderar på att ta bubblan upp dit. Det vore ju trevligt att köra ner med några andra bilar.
Jag åker från Karlskoga 
Thomas Å skrev:Kommer att åka ner i år också om inget oförutsett inträffar. Fick en nytändning då vi campade på lugna campingen förra året. Då kan man välja att gå ner på partycampen när man vill och sedan gå "hem" och ta igen sig. Även jag börjar bli lite gammal.
Lugna campingen ja...
hehe.. men visst hade vi fin utsikt över Dragracingen och Mutterns Vw-Rod?
jag röstar för samma placering i år igen
Vi tänker ta ledigt på fredagen i år och åka neråt i lugn och ro så vi slipper sätta upp tältet i mörkret. Mörkret förresten, helljuset lyste bra på oss innan kablarna gick upp i rök inuti mercabussen. Vilken rysare! 
Kör upp lördag morgon. (Om det inte är åska, hagel och drivis).
Tänkte ställa in GPS´en på "undvik motorväg" och "prioritera vackra vägar".
Det får ta en timme längre. Man har ju semester. 
Åker själv från Göteborg på fredag efter lunch någon gång.
Någon som åker härifrån?
Första gången jag ska på Bug Run....
Förstår ej varför man ska åka på en träff som så många tycker illa om. Dom utländska besökarna ratar ju denna träff nuförtiden. Lägg istället energi o besök seriösa träffar i sommar så kanske dom blir stora. Bugrun har dött för mej.
MVH/Kim
word! 
KIMZ skrev:Förstår ej varför man ska åka på en träff som så många tycker illa om. Dom utländska besökarna ratar ju denna träff nuförtiden. Lägg istället energi o besök seriösa träffar i sommar så kanske dom blir stora. Bugrun har dött för mej.
MVH/Kim
word!
Trodde aldrig jag skulle säga det......men.....håller fullständigt med!
Jag kommer att besöka BR,men är mest intresserad av marknaden,öppnar denna redan på fredagen? 
Någon som har koll på om det går karavan från västkusten?
Någon som har koll på om det går karavan från västkusten?
http://www.facebook.com/event.php?eid=104558922968233
Jag kommer att besöka BR,men är mest intresserad av marknaden,öppnar denna redan på fredagen?
Jag är där av samma anledning som du...
Nja...händer väl inte så mycket på fredan, men det finns ju några som dukar upp då redan. Jag kommer på fredan, men tar inte fram mitt förrän på lördan.
Åker nog som sagt dit på fredagen,försöker leta upp dig...tar du med avgasgrejorna eller har du sålt dom till ngn annan? 
som jag har skrivit innan , vi kommer upp på fredag
och jag är där för kolla på banrace och dragrace och kolla på bilar .
marknaden kommer lite längre ner på min lista
, får nog börja skräpa mig 
Åker nog som sagt dit på fredagen,försöker leta upp dig...tar du med avgasgrejorna eller har du sålt dom till ngn annan?
Du har mail...
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 10 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Bug Run 2011
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.