Det låter trevligt!Intressant att få se vad ni pysslar med!Räkna in mig, om inget oförutsett kommer emellan.
hej nästa gång tis den29 nov bjuder jag på vw fika i mitt garage för intresserade vw nördar så får dom som vill chansen att titta lite närmare på vad jag o jonas håller på med inför sommaren ,jag är på plats från 17.30 adressen är västerbybacke 1 ett p-hus i början på gatan strax ovanför OK-macken i rinkeby ,ni ringer när ni kommit fram så kommer jag o öppnar man kan parkera i garaget , det finns micro om man har mat man vill värma VWälkommna mitt tel 070 201 78 88 ove meddela gärna här eller på sms om ni kommer så jag vet hur ungefär hur mycket fika som behövs
Är det okej om vi kommer några från Norrtälje klubben på besök? Så dåligt drag på våra fika så tänkte en utflykt vore kanon.
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
det är bara att komma alla är välkomna ,hur många blir ni ? samåk gärna så räcker p-platserna till fler
Jag kommer gärna:)
Jag planerar att komma
snart är det tisdag o lite jul fika
Hmmm, måste ansöka om permis tror jag. Vore skoj att ta en sväng förbi. Om inte annat så får att prova Kirkey-stolen
Kommer om inget oförutsett dyker upp.
Bobo
VW -58 (special!), -67, -70, -74
Tänker försöka. Ska börja resan tidigt.
it would burn off both of your ears . . . "
Vi tänkte dyka upp 4st från norrtälje. I en bil som det ser ut nu.
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
kul att det var så många som tittade förbi hoppas att det gav någon lite insperation till vinter mekandet
Tack för i går! Mycket trevligt och tack för stolen Ove!
Tack för titten!
Kul att se vad som gömmer sig i ett anonymt parkeringsgarage i Rinkeby . . .
Jag ser fram mot vintersäsongen jag!
it would burn off both of your ears . . . "
Tack det var kul att se ett riktigt mekgarage.
Speciellt kul att se dropptanken och dragstern.
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
You're Never a loser until you quit trying.
tis 27 är det fika dax om nu någon är hemma från allt jul firande ,jag åker dit så man får lite riktig mat efter all skinka
Kommer också till Häggvik ikväll.Kul att se hur många som dyker upp.Tänkte ta buggyn men så kom snön.Typiskt!
hej på tis är det dags igen vw fika på MC i hägvik ca 18.30, ett nytt år o nya historier om vad sommaren som snart är här har att bjuda på välkomna
Ja jag ska då dit med nya vinterbubblan.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss
Skall försöka komma
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
på tis 28/2 dags igen samma tid o plats men något nytt att snacka om
Har själv inte så stora framsteg att berätta om men jag kommer gärna och lyssnar på er
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
Dyker upp med luftkylda vinterbilen.
Jag dyker upp med nån bubbla. Troligtvis den mossiga.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss
Här kommer ett första inlägg på forumet. Dyker upp som ny bekantskap.
Kommer också. Har dock ej ställt på bubblorna ännu.
Bobo.