Är det ok att försöka kränga lite prylar (samma som förra året)?
//Morgan
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » BAD CAMBER 2012 - "Sista helgen i Juli", 28 Juli 2012
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
//Morgan
Det kommer Mila gilla! Hon har tjatat om att träffa Cesar igen sedan vi träffa er senast

//Morgan
Selbesklar, mein herr! 
kikar förbi i år med, men får bli med taxi denna gång.. döm mig inte 
Nu har träffklibbor och tröjor äntligen dykt upp... Det börjar dra ihop sig! 
Tishor upphämtade medelst brukspickis!

Klibbor på plats!

Hur och när och vilken väg åker folk ditåt?
Tänkte man kunde karavana å mötas upp efter vägen på nåt vis?
Osäker hur det ser ut nerifrån - men norrifrån tror jag det blir en karavan från Rättvik som sedan hämtar upp ett gäng i Borlänge. Men som sagt - söderifrån vet jag inte. Är det någon som vet?
Nisse du har PM!
Vi blir nog ett gäng som åker upp från Karlskoga-Degerfors-Kristinehamn! 
En vägbeskrivning? Hittar ingen....jag var liksom inte där förra året.
Vägbeskrivning var det här: http://grubenwerks.typepad.com/bad_camb … artor.html
Osäker hur det ser ut nerifrån - men norrifrån tror jag det blir en karavan från Rättvik som sedan hämtar upp ett gäng i Borlänge. Men som sagt - söderifrån vet jag inte. Är det någon som vet?
Vart i borlänge ?
Tid ??
Eller är det Max som föra året ?
Vidar
Vi har pratat om att åka från RatBayträffen i Rättvik (ClassicCarWeek) efter att man hunnit med marknaden några timmar. Lämpligt är väl kanske att åka från Rättvik 11.30, åka till Max i Borlänge och käka och sedan åka från Max kl 13.00 mot Tuna Hästberg och Bad Camber.
Vad sägs?Låter det bra???
Bräcker vi 2012 års karavan som låg på 45 bilar?
Jag kanske kommer förbi och kollar på lite bilar under dagen, kommer dock i en vattenskadad VW 
Vi har pratat om att åka från RatBayträffen i Rättvik (ClassicCarWeek) efter att man hunnit med marknaden några timmar. Lämpligt är väl kanske att åka från Rättvik 11.30, åka till Max i Borlänge och käka och sedan åka från Max kl 13.00 mot Tuna Hästberg och Bad Camber.
Det där låter som en lysande plan tycker jag i alla fall! 
Om man får tro de senaste väderleksrapporterna så verkar Tuna-Hästberg klara sig ganska bra i helgen. Upp till 22 grader och inget regn under lördagen, vad det verkar. Varmt välkomna till Bad Camber!
Lite off topic men jag blev så glad när jag såg GB´s nya reklamfilm...han har skaffat skägg!!!
Lite off topic men jag blev så glad när jag såg GB´s nya reklamfilm...han har skaffat skägg!!!
![]()

Låter kalasbra! Blir det uppsamling av fältet på vägrenen utmed Ludvikavägen efter köpcentrumet i år också?
KdF Kundendienst-Berater skrev:Va faaan detta måste jag bevista, om guud vill å byxorna håller..
![]()
![]()
Hörru Roger, har byxorna spruckit......
eftersom jag hör ett rycket om att du bangar?
För Gud vill ju att alla skall åka till Tuna-Hästberg så det kan inte vara problemet.......
JÄPP, byxorna sprakk, eller så vare nått jäkla tåg som absolut måste köras 
Demian skrev:Vi har pratat om att åka från RatBayträffen i Rättvik (ClassicCarWeek) efter att man hunnit med marknaden några timmar. Lämpligt är väl kanske att åka från Rättvik 11.30, åka till Max i Borlänge och käka och sedan åka från Max kl 13.00 mot Tuna Hästberg och Bad Camber.
Låter kalasbra! Blir det uppsamling av fältet på vägrenen utmed Ludvikavägen efter köpcentrumet i år också?
Japp, det blev ju ganska smidigt. Vägrenen direkt efter trafikljuset.
Är det någon sammanstrålning för de som åker från Gävle/Sandviken/Ockelbo med mer ?
Ska vi träffas nånstans ?

Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » BAD CAMBER 2012 - "Sista helgen i Juli", 28 Juli 2012
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.