26

GB skrev:

Faaaaan.... måste styra av det jävla dopet...  Default/yikes

Jodå, lycka till...     Default/lol

27

Demian skrev:
GB skrev:

ICQ/ae

28

Hallå!

Lite mer BC-info klart... det verkar som vi har fått tag i en riktig, rackarns grill! Den kommer att hållas igång hela eftermiddagen och kvällen så man kan grilla vad man nu vill grilla. Tänk på att ta med er allt ni vill äta eftersom det inte finns någonstans att handla i Tuna-Hästberg (kiosken säljer dock korv, godis och läsk).

Pris: 200:-, dagsbiljett 40:-

INGÅR: Inträde, träffsticker, möjlighet att campa, kaffe, DJ's, livemusik med "Typ3", tipspromenad med fina priser mm.

"Daddy Cool"

29

Hur blir det med inträde för dom mindre vw freaksen ? Tänkte ta med Junior på en av hans första vw träffar  ICQ/ab

30

Gratis under 10 bast, tror jag vi har kört!

"Daddy Cool"

31

Va faaan detta måste jag bevista, om guud vill å byxorna håller.. Default/yikes  ICQ/ae  ICQ/ad

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

32

KdF Kundendienst-Berater skrev:

Va faaan detta måste jag bevista, om guud vill å byxorna håller.. Default/yikes  ICQ/ae  ICQ/ad

Du är så välkommen! Slå följe med Bengt och Kersti vettja ICQ/ab

"Daddy Cool"

33

MONSTERGRILL fixad! Kommer att stå redo hela eftermiddagen och kvällen. Ta med vad ni vill grilla!

"Daddy Cool"

34

GB skrev:
Demian skrev:
GB skrev:

ICQ/ae

Ser ut som jag kommer  ICQ/ag

35

You better! ICQ/ab

"Daddy Cool"

36

blir det nå tröjor i år? isf ska jag ha en igen... Default/smile

37

belsebug skrev:

Sexigt röda med BC-logga i vitt och svart!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

38

goopher skrev:
belsebug skrev:

ICQ/ag

39

Det blir en hektisk dag/helg men jag kommer. Förmodligen dödstrött efter motormarknaden i Rättvik men vad gör väl det ICQ/ab
Hoppas att den helgrymma myggdamsugaren finns på plats och gör sitt jobb i år igen.
Önskas förskottsbetalning på entre?

Chrome wont get you home, in rust we trust

Så länge nån lider av att jag lever så ska jag härda ut... /Pilten, Mora by

40

goopher skrev:
belsebug skrev:

Fan jag har missat dom i alla år  Default/hmm

41

Göran W skrev:

Det blir en hektisk dag/helg men jag kommer. Förmodligen dödstrött efter motormarknaden i Rättvik men vad gör väl det ICQ/ab
Hoppas att den helgrymma myggdamsugaren finns på plats och gör sitt jobb i år igen.
Önskas förskottsbetalning på entre?

Roligt att du kommer - välkommen! ICQ/ab Myggdammsugare kommer att finnas. Förskottsbetalning icke nödvändig. Vi ses!

"Daddy Cool"

42

Har lyckats få med hela familjen som avslut på en roadtrip till bla Kolmården  ICQ/ag

43

Familjefest?

Då tar jag med mig lite familj också!

44

Gött Nisse!
Planen är att stanna i kumla på Torsdagen och hälsa på bla klas ( våldsgästa) för att åka vidare uppåt på fredan  Default/yikes
Kanske lite grill osv där innan  ICQ/ad

45

Hur är det med inträdet med camping? Är det 200pp eller ekipage? Ser fram emot min första vw-träff!  ICQ/ab

46

Pink skrev:

Hur är det med inträdet med camping? Är det 200pp eller ekipage? Ser fram emot min första vw-träff!  ICQ/ab

200 spänn per person. Bilarna kommer in gratis ICQ/ab

"Daddy Cool"

47 Senaste redigerad av Demian (2012-07-12 19:35:25)

Nisse skrev:

Familjefest?

Jag tar också med mig lite familj...

Jag ser fram emot den helgen.
Ratbayträffen på Classic Car Week i  Rättvik på fredagen och sedan raka spåret till Bad Camber på lördag   ICQ/af

48

Demian skrev:
Nisse skrev:

Familjefest?

Jag tar också med mig lite familj...

Jag ser fram emot den helgen.
Ratbayträffen på Classic Car Week i  Rättvik på fredagen och sedan raka spåret till Bad Camber på lördag   ICQ/af

Det kommer Mila gilla! Hon har tjatat om att träffa Cesar igen sedan vi träffa er senast ICQ/ab

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

49

Måste tyvärr släppa bomben att jag inte kommer detta år ICQ/ac

Vi har den årliga sommarfesten med moppeklubben, och detta år skulle vi tydligen få åka flygplan, vilket känns som once in alife time. Dessutom är det en utomhus housefest i kommunen, dit kommer ca 1 000Pers och en kompis ska spela och vända vax, så det ville jag inte missa heller, så,, tyvärr,  men, rat bay på torsdagen kommer jag inte missa, och inte brc heller! :-)  ha så kul utan mig detta år

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

50

Verkligen synd Danne... ICQ/ac Men hoppas ni får en kanonträff  med moppegänget!

"Daddy Cool"