Tackar michaelth.
De var lättare att välta den än vad jag trodde.
Med hjälp av en höglyftande domkraft fick jag upp den i tipp läge, där väger den inget.
Där tog två man emot och sakta la ner den på däck.
(ja och så mycket utrymme som jag har uppåt är ju lite överdrivet)
Ja tryck märke kan där nog bli ? men den smällen får jag ta, Ja rena himmel riket - så lätt man kommer till och slipper ligga under. går förhoppnings vis snabbare med...
Ja det är en morris, inte min. jag vet inget om den mer än att den behöver rost lagas. motor och låda är nog okej- han har kört dit den. Men jag ska framföra att du ligger på motor och låda.
Ja detta med att kunna välta en buss på sidan verkar himmelskt.. var och rullade en bay.. med allt monterat på på sidn med en "tipgirl" (tyvärr inte min) sååå smidigt..
enda e ju att man Behöver ytorna och en viss takhöjd. som du ju verkligen har i din hall...
blir nog att jag bygger mig en stor "elefant grill/rotissory" till slut, för att komma åt ordentligt.
Att välta en buss på sidan som du gör går ju .. om man är tillräckligt många .. lyftare.. fast det finns ju en viss risk för tryckmärken...
Bra jobbat att komma så här långt![]()
Står det en Morris minor i bakgrunden??
jag har en motor/låda till en -59 a...
Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|