426

Då däcken skrapat i hjulhusen lite väl mycket när man haft en tyngre passagerare så testade jag att montera coilovers fram.
100 kilos Kalle fick en liten åktur och det verkar funka fint, alternativet om man vill åka lägre är att tubba  ICQ/af
http://i45.tinypic.com/s1tfo9.jpg
http://i48.tinypic.com/207lwyo.jpg
Postar väl videon här också, spann liiiite  ICQ/ag

427

HD tomgång ICQ/ab

428

Kjellgren skrev:

HD tomgång ICQ/ab

Default/lol

429

Kul man kan ha någon nytta av sin stadiga hydda ICQ/ad

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

430

Kalle skrev:

Kul man kan ha någon nytta av sin stadiga hydda ICQ/ad

Tack för hydda och bilder  ICQ/ag

431

SÅLD!  ICQ/ac
http://i45.tinypic.com/28sau1l.jpg

432

usha ska snart skiljas från min med men hoppas du fick vad du ville ha. Ser fram emot kommande  ICQ/ab

Panel -53, 911 -71

433

jockebostrom skrev:

usha ska snart skiljas från min med men hoppas du fick vad du ville ha. Ser fram emot kommande  ICQ/ab

ICQ/af

434

Nu är det bara att se fram mot dina nya äventyr med kommande kärran Göran. Styrke kramar!  ICQ/ae

435

Kalle skrev:

Nu är det bara att se fram mot dina nya äventyr med kommande kärran Göran. Styrke kramar!  ICQ/ae

Som sagt, otroligt drygt när man såg den stå där lastad  ICQ/ac  men men, livet går vidare med andra bilar  ICQ/ag

436

Måste varit en jobbig känsla att se den glida iväg på en trailer, blir den kvar i Sverige ?
När får vi se nya bussen då ?!  ICQ/ag

437

Franke skrev:

Måste varit en jobbig känsla att se den glida iväg på en trailer, blir den kvar i Sverige ?
När får vi se nya bussen då ?!  ICQ/ag

Som fan... ett par danskar hörde av sig förutom en bunt svenskar men den hamna i Säter  ICQ/ae
Hämtning i helgen  ICQ/ag

438

Kul att den hamnade på så nära håll  ICQ/ab
Spännande med nya bussen, jag är ledig i helgen så det blir nog en tur ut till garaget då  ICQ/ab

439

jäklar vad jag har läst kollat bilder vissat frun i huset kan säja att jag är mer en nöjd mannen gick bra hem med bilen nu ska svetsas lite rost och göra en undereds behandling på bilen bara se över olije spilet men i övrigt förutom lite ljud så kommer bilen vara i samma goa skick som den är nu är grymt nöjd /tommy

blankt stål är också konst

440

Grattis Tommy till en grym buss ICQ/ab

441

Härligt  ICQ/ab
Och välkommen till den luftkylda världen och Boxerville  ICQ/af
/Göran

442

jäkla kul att den hamnade lokalt!!

443

boffy skrev:

jäklar vad jag har läst kollat bilder vissat frun i huset kan säja att jag är mer en nöjd mannen gick bra hem med bilen nu ska svetsas lite rost och göra en undereds behandling på bilen bara se över olije spilet men i övrigt förutom lite ljud så kommer bilen vara i samma goa skick som den är nu är grymt nöjd /tommy

Härligt att höra Tommy! Och som sagt, välkommen till den underbara världen med luftkylda VW´s ICQ/ab

Du gör helt rätt i att behålla bussen i princip som den är, bland de snyggaste 72:orna som rullar i sverige helt klart!

MVH

Kalle

444

Får gratulera till köpet av The Death delux! den är frän som fan!

445

jag får tacka så grymt mycke för välkommnade

blankt stål är också konst

446

Härligt att höra Tommy! Och som sagt, välkommen till den underbara världen med luftkylda VW´s smile

Du gör helt rätt i att behålla bussen i princip som den är, bland de snyggaste 72:orna som rullar i sverige helt klart!

MVH

Kalle

X2 ICQ/ab  Grattis Tommy, du kommer inte ångra dig

447 Senaste redigerad av Demian (2013-01-12 21:02:37)

Ja, roligt att den hamnade så nära.

Nu får du posta hur det går med dina framsteg med rosten mm.

448

Jösses, höll på att sätta kaffet i halsen när jag satt och slösurfade och rätt var det var dök "min" buss upp på garaget, kändes skumt  ICQ/ae
Kul att den får bra respons även där: http://www.garaget.org/?car=316894
Jobba på så får vi cruisa ner i Säterdalen nån tisdag i sommar  ICQ/af

449

Foppa13 hittade bussen på Instagram igår, verkar leva ett ok liv i Belgien och trevligt att den är sig lik  ICQ/ab

Post's attachments

Beischers.jpg, 21.98 kb, 320 x 320
Beischers.jpg 21.98 kb, 150 downloads since 2015-06-19 

450

Måste ha varit gamla bilder, jag har sett någon annan bild där några snubbar höll på att stycka den Default/lol