late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » VW på väg,eller kanske en campingtråd..
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Coolt ekipage..
Tja,allt som behövs..
Lera ska man passa sig för..
Skön tråd det här.
Skjuter till en bild på min campingpickis.
Lite nyttig info för oss taktältsnördar..passar väl bra på internationella nörddagen,eller hur..
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto … mp;start=0
"prov-campade" i föräldrarnas trädgård igår. Har lånat ett förtält så vi ville testa hur det blev. Blev väldigt bra så nu ska vi bara planera så vi har koll på resten. Så länge det är bra väder blir det en sväng runt Vännern om två veckor.
"Efterfest" Bugrauk
Käringsunds camping på Åland. Första året med förtält, skönt med extra plats när man är 4 personer
wolksman kan det där med campinglivet och att göra det praktiskt, mysigt och hemtrevligt i sina bussar...
2009 i Bayen:
I år i splitten med en den stora uppgraderingen från tidigare år, kylväska...:
wolksman kan det där med campinglivet och att göra det praktiskt, mysigt och hemtrevligt i sina bussar...
När det kommer till inredningen får det kosta!!!
För er som har FB blir detta en upprepning men ni får väl klara er.
Va en sväng till Gotland förra veckan och inför detta så hade vi köpt oss ett nytt förtält. Behövde lite mer plats än det vi lånade tidigare och valet föll på ett Shyam Driveaway XC. Galet stort tält men det fungerade väldigt bra och känns helt ok i kvalitet, är inget "premium-tält" men det kan man ju knappast räkna med för dom pengarna.
Kan i alla fall varmt rekommendera det och det gjorde våran resa väldigt bra och smidig.
Kastar in två bilder från Eksta-kusten med.
Sista bilden är såååååå mycket hemlängtan som det bara går för mig... en vy jag alltid uppsöker när jag åker "hem" till ön.. och har så gjort (när möjligt) sen tidigt 80tal..
Eksta kusten är en så vacker plats i mina ögon.
Så tack för dom bilderna!!
Tar vi nästa gång vi kommer och hälsar på..MED buss..
Min och Kalles buss på dammiga och gropiga vägar på Gotland.
Gjorde en canvastavla av en bild tribaliztic tog när vi gjorde rundtrippen under Bug Rauk.
Rätt ok bild att vakna upp till på morgon i ett grådassigt Borlänge i november.
Coolt! Det blev ju skitbra!
Bug run Classic
Vedbasto
Ett litet trådlyft..
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » VW på väg,eller kanske en campingtråd..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.