Jo, får nog ta en allvarlig funderare på detta. Har ju bara 10mil till Vasa å sen är det ju typ 28 mil från Ume till Sundsvall?
Delat Volks Meet #1 sidan på Facebook på vår lokala gruppsida också! 
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Volks Meet #1
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jo, får nog ta en allvarlig funderare på detta. Har ju bara 10mil till Vasa å sen är det ju typ 28 mil från Ume till Sundsvall?
kanon, tackar för det.
Så klart att det ska bli en tripp till Sundsvall och dela på så det kommer ännu fler från andra sidan bottenhavet! 
hur långt åker folk? till bugrun har jag väl cirkus 17mil och det går väl bra med 1303an utan fjädring, men fan sundsvall? var kan man inhandla ett njurbälte i örebrotrakten?

hur långt åker folk? till bugrun har jag väl cirkus 17mil och det går väl bra med 1303an utan fjädring, men fan sundsvall? var kan man inhandla ett njurbälte i örebrotrakten?
vi har ju åkt till Bugrun under alla år... från Sundsvall ca 55mil... från Piteå får du dubbla det... så nog har vi norrlänningar åkt mycket... men det är ju en bra anledning att få kör långt i VW
Vi åkte ju Stockholm - Mantorp - Stockholm med -66:an 2010 med en nymonterad otestad motor. Gick fint! 
Vad blir det? 44 mil? 
Fuskade på finska sidan å körde den 50 mil tur retur på trailer ner till Åbo... 
Priser uppdaterade.
Nån som vet om det går att komma in på fredagen?
dvs den 5:e.
Skulle vara fint med en fredag till söndag träff.
Inga problem alls att komma redan på fredagen men det händer inget på banan förrän på lördagen.
Vi hoppas ju nästan på att så många som möjligt kommer redan på fredagen 
Fillmore...
Tror du har fel att det inte händer nåt på fredagen...
DET ÄR DÅ DET HÄNDER!!! 
Vet att flera efterfrågat just detta, fredag - söndag, så det är ett jättebra initiativ!
Jag kommer på fredan om man blir insläppt då! 
Då var det klart, blir Sundsvall istället för Mantorp i år.
Härligt! Och det är ju klart att vi ses redan på fredan gott folk! 
menas det 100 kr entre och camping för hela helgen? låter sjukt billigt och jag överväger starkt att åka upp.
japp vid förbokning som sagt.
vi har snackat om att kanske mer folk dyker upp vid bra pris och de blir ju bra mycket roligare så.
sen satt en hundring för prova på dragrace för att fler daily drivers kanske kör.
Här kan du göra din föranmälan http://www.volksmeet.se/
Bokat, betalat och klart!
Nu finns även swish som betalnings alternativ 
glöm inte och gå in och föranmäla er http://www.volksmeet.se/
Anmäld å betald. Tror jag blev anmäld i alla fall. Betalat med swish. 
Bokat å betalt 
går det att boka och betalaför 2 personer på ett namn eller måste vi göra varsin inbetalning?
Bokat å klart sen länge ihopp om att semestern skulle gå igenom! Vilket den gjorde idag! 
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Volks Meet #1
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.