Har jobbats i garage fast jag ej uppdaterat.
Inte mycket kvar på bilen nu och jag ser fram emot att bli klar och köra lite.
Blir ett litet ryck igen till våren, men då mest finlir förhoppningsvis.
Men då jag inte kunnat hålla mig så har jag smugit ut lite bilder till och från på andra ställen.
Och nu har de gått så långt så kan lika gärna uppdatera riktigt här med. 
Märkte att bilderna hamnat lite osorterat då jag uppdaterar och laddar upp via telen.
Ni får stå ut. 

Vart färg invändigt tillslut. Målade även på innertaket lite då det lila spritt sig även dit..

Känns bra när man får på skärmar etc och får se hur den sitter tillsammans med fälgarna som är skodda med dubbdäck nu.

Dörrsidor på plats. Hittade tag i något gammalt handtag so jag tyckte passa bra där på dörren.

Bytte ut spolarknappen för mitt graffiti intresse. Skön och känd caps! New York Fat! 



Byggde om ett ormbo lite då jag hade ett för 1200 maskin som ej passar 1600an.

Nere på hjul igen efter att jag strulat med styrstag och styrlederna.
Dom gamla var för dåliga så beställde nya. Fick en fel så väntade på den.
Sedan fick jag förlänga ett stag som jag tydligen kortat för mycket.
Men nu sitter allt på plats samt är en grov framvagnsinställning gjord.

Tyckte de såg så tomt ut när de inte fanns någon radiolucka.
Passade perfa med ölöppnare här. Sen hamnade även två switchar där.
Den ena ska gå till extraljuset och den andra till mina fläktar jag ska ha till en extern oljekylare till trim rovan sedan.



Kollar vinkeln på stingern. Tror jag ska vika ner den något. Får prova och se sedan.

En större modell av klubb loggan fick även pryda bakrutan.


Var ju tvungen att kasta dit ett extraljus om jag ska ut och sladda i vintermörkret nu sedan.
Men tyckte de passade rätt bra. Så får se om de får sitta kvar sedan. 
Ett lite axplock av vad som hänt.
820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019