76

Sista paret till splitbuss, sänkt pris inkl frakt till BRC 800kr. Betalning kontant eller via swish på plats, skicka PM eller skriv i tråden.

/foppa

77

Testar att plocka upp denna igen, sista exemplaret till splitbuss släpper dom för 800kr+frakt eller bytes mot typ1 grejer (se lista nedan).

Grejerna ska passa en typ1 -66 kulbult.
- Sänkspindlar typ1 för trumbroms
- Hjullager typ1 68- (för att de ska passa med sänkspindlarna)
- Rep plåt, behöver endel saker bl.a trösklar båda sidorna
- Huvudbromscylinder för 2-krets system till samma bil (tänkte konvertera från 1-krets)
- Koppling med tryckplatta för att få ihop -66 lådan med en 1600 motor

Kan ta och ge pengar emellan om det skulle behövas...

/foppa

78

Glasen tingade!

/foppa

79

Får du inn igjen glass til boble?

80

Om det finns intresse så kan jag göra ett försök att ta hem glas till bubbla med liggande lysen (fram till -67) i höst. Gula glas till sen bubbla (68-) är väldigt svåra att få tag i såna kommer jag med största sannolikhet inte få tag i fler av. Jag återkommer i tråden när och om jag får tag i glas, det blir i så fall aktuellt lite senare i höst...

/foppa

knut86 skrev:

Får du inn igjen glass til boble?

81

Får du tak på gule til 69 så er jeg vertfall fortsatt intersert!:)

82

Har fått möjligheten att köpa lite fler glas, tänkte kolla om det finns något intresse på forumet för gula lyktglas.

Dessa glas finns till förhandsbokning, vi kör som förut 1000kr inkl frakt inom Sverige med Schenker om man förskottsbetalar.

T1 (bubbla) fram till -67 Bosch artikelnumret 1 305 604 080
T1 (splitbuss) Bosch artikelnummer 1 305 604 087 och 1 305 604 089

Bilder finns i första inlägget på första sidan.

Det som gäller är bokning/beställning via PM, ni får sen ett svar med betalningsinfo (Swish eller Swedbank konto). När jag fått in ett lagomt antal beställningar så tar jag hem glasen, dessa skickas sen till er så fort jag fått hem dom.

/Foppa

83

Har fått lite förfrågningar om glasen, så nu är det i alla fall beställt.

Följande finns kvar i dagsläget:
Typ1 -67 (bubbla) Bosch 1 305 604 080 (3 Par)
Splitbuss Bosch 1 305 604 087 och 1 305 604 089 (1 par)

Glasen kostar 1000kr inkl frakt inom Sverige med Schenker, förskottsbetalning via swish eller till konto i Swedbank gäller.

Boka era glas nu för leverans lagomt till jul...

/foppa

84

Nu har jag fått hem glasen, finns fortfarande några glas kvar först till kvarn.

1000kr/par inkl frakt inom Sverige med Schenker

Skicka PM vid intresse.

/foppa

85

Testar att plocka upp denna, finns fortfarande ett fåtal kvar till bubbla och ett par till splitbuss.

/foppa

86

Pm

87

Sista paret till splitbuss är sålt, finns några par kvar till bubbla med liggande lysen (fram till -67).

/foppa

88

Finns det att få tag i gula glas till en Notch-64????

Roger

89

Inget jag har kollat, hur ser dom ut? Har du nått originalnummer att referera till?

/foppa

typ1 skrev:

Roger

90

Foppa13 skrev:

Inget jag har kollat, hur ser dom ut? Har du nått originalnummer att referera till?

/foppa

typ1 skrev:

Roger

Det är samma som typ1 68-73

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

91

Aha ok har dålig kolla på typ3 tyvärr, har inga såna i lager men kan beställa om det finns intresse skicka Pm i så fall.

/foppa

Nicklas skrev:
Foppa13 skrev:

/foppa

typ1 skrev:

Roger

Det är samma som typ1 68-73

92

Har fått några specialbeställningar som jag ska försöka lösa, dessa glasen tas bara hem på beställning och måste förbetalas är det någon som är intresserad hör av er via PM så ska jag försöka lösa det. Priset är detsamma 1000kr med betald frakt via schenker.

Porsche 911
1 305 614 005 H4 Gula
1 305 614 010 H1 Gula

Fler glas till splitbuss kan jag ta hem, men endast efter behov då efterfrågan varit ganska låg. Skicka PM för att förboka.

Dessa kommer jag ta hem några par av, ska passa bubbla och bay buss 68-73. Är ni intresserade skicka PM och förboka så får jag en uppskattning på vilket behov som finns.
BOSCH 1 305 604 050

Beställningen kommer att göras efter trettonhelgen, så hör av er så fort ni kan.

Finns glas kvar till bubbla med liggande lysen, kommer inte ta hem fler såna nu så passa på att köpa innan dom tar slut.

/foppa

93

Beställning kommer gå iväg på porscheglasen till helgen, ingen mer som är sugen på såna glas? Kommer även ta hem splitbussglas om någon är intresserad av sådana, skicka PM om det i så fall.

Glasen till sen bubbla/bay buss är tyvärr slut hos leverantören, så dessa kommer att komma in i slutet på denna månad återkommer om det då.

Glas till bubbla med liggande lysen (-67) finns hemma för omgående leverans, skicka PM eller skriv i tråden.

/foppa

94 Senaste redigerad av Foppa13 (2016-01-14 21:47:17)

Dessa glas finns hemma.

Assymetriska gula glas T1 fram till -67 Bosch 1 305 604 080 (Pris 1000kr inkl frakt)
http://i.imgur.com/GSrw4Bt.jpg

Asymmetriska gula glas splitbuss Bosch 1 305 604 087 och 1 305 604 089 (Pris 1000kr inkl frakt)
http://i.imgur.com/Yr0QNfA.jpg

Assymetriska klara glas till Porsche 911 (passar även T1) Bosch 1 305 614 005 H4 (Pris 800kr inkl frakt)
http://i.imgur.com/7CcOF7x.jpg

Dessa glas kan jag ta hem på beställning

Assymetriska gula glas till Porsche 911 Bosch 1 305 614 005 H4 (Pris 1000kr inkl frakt)
http://i.imgur.com/MlIzcvx.jpg

Assymetriska gula glas till Porsche 911 Bosch 1 305 614 010 H1 (Pris 1000kr inkl frakt)
http://i.imgur.com/AJItzIJ.jpg

All frakt sker med schenker, förskottsbetalning till konto eller swish gäller. Skicka PM vid intresse.

Jag kan på beställning ta hem dom flesta glasen till klassisk VW och Porsche, skicka PM vid frågor eller funderingar. Kan även ge paketpriser om man beställer mer än ett par.

Kan även tänka mig att byten, söker just nu trimdelar till en 1600 motor (kamaxel, vippor, cylinder/kolvar, toppar). Samt bussdelar (-68 bay) skjutdörr, backlucka, inre backspegel, rep plåt, bakre och främre kofångare.

/foppa

95

Jag kan ta ett par klara glas till porsche
/Nicklas

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

96

Nicklas du har PM

/foppa

97 Senaste redigerad av Foppa13 (2016-01-27 09:05:55)

Skulle behöva ha lös lite pengar till projekten jag håller på med, sänker därför priserna på kvarvarande gula glas.

Nytt pris 850kr inkl frakt per par, det priset gäller endast på glas som jag har hemma ej beställningsvaror.

Kan även bytas mot följande.

Trimdelar (1600 motor)
- Kamaxel (snäll kam)
- Vippor 1:25
- Toppar (bra skick)
- Cylinder/kolvsats

Bay buss -68
- Skjutdörr
- Baklucka
- Kofångare (bakre och främre)

/foppa

98

har du gula till pre -67 typ 1 bubbla?
Isf vill jag köpa.

99

Det finns glas till bubbla med liggande lyse, jag skickar PM med betalinfo.

/foppa

100

PM