Ja,väldigt roligt.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Con-Vert eller sagan om en 1302cab kaross som ville se gammal ut.
Sidor Föregående 1 … 8 9 10
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja,väldigt roligt.. 
Gott
Gott
Heja heja 
Dom som hänger med vet att jag är lite handikappad just nu..men drömma går ju...
En dröm är min cabbe (länge dit) med dessa hjulen...
bilder lånade från KCW

Rare as fk..
Men ack så rara...
15 tums "space saver" hjul, har 15 styck 35 mm hål runt kanten i en Norsk tillverkad smidd fälg,
16 tum har 10 hål..
Denna har fler hål borrade...
16 tum med fler hål borrade...

Men vad har detta med mig att göra???
som sagt drömmar.. har handlat en hel del Porsche hjul genom åren och nu... har jag 2....suck.. en från england för... hyfsade pengar... och en billig från sverige..
Jag har hittat en skadad i USA för överpris..nope....... och en överdyr...NOPE och ett set om 4 som säljaren inte vill skicka..
Så...
Då jag gillar "staggered sets of wheels" (dvs små och stora...)och inte tänker polera hjulen... vilket iofs kan vara snyggt.. så tänkte jag göra mig ett... fake set
Dvs 2 stycken alu fälgar, och 2 styck 17 tums bmw plåtfälgar... (ganska så ovanliga dom oxå..)
kommer svarva plattor med Porsche bultmönster med BMW styrning i centrum och svetsa fast i plåtfälgen efter att bulorna är nerfrästa...
Tänk vad mycket tid man har att tänka..

Tankar på detta givetvis blir det fler hål i fälgarna ... och något större i 17mmarna... skit att min hand är kass..... 
Sidor Föregående 1 … 8 9 10
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Con-Vert eller sagan om en 1302cab kaross som ville se gammal ut.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.