Något som fungerar bra är också Leathermasters näringscreme(fanns förr på IKEA för vettiga pengar),mättas med jämna mellanrum som jn sa.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Urban Bicycles
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Något som fungerar bra är också Leathermasters näringscreme(fanns förr på IKEA för vettiga pengar),mättas med jämna mellanrum som jn sa.. 
Sadeln: okej, kolla med hästsportbutik efter sadelsåpa och fett
Lyktan: Placering ok men en mer torpedformad och gör om fästet så det får samma form som gaffelögat
& sätt ett stift som går in i skruvhålet
Skylten: Njae, men lite smalare med guldtext och en liten rörkorg fram (Text: Andy's livraison baugette ?)
minkolja ska du ha på sadeln. i flera omgångar till lädret är mättat. köpte en sadel för 40 spänn på voxna marknad i september som såg värre ut än din. nästan som ny nu med minkolja. gul plåtburk är det.
Tack för tips och kommentarer..
Men om dalen är skitig ska man göra ren den först med nått eller ska man på med minoljan direkt ?
är detta rätt: http://www.jula.se/catalog/klader-och-s … ett-913016

![]()
Sadeln: okej, kolla med hästsportbutik efter sadelsåpa och fett
Lyktan: Placering ok men en mer torpedformad och gör om fästet så det får samma form som gaffelögat
& sätt ett stift som går in i skruvhålet
Skylten: Njae, men lite smalare med guldtext och en liten rörkorg fram (Text: Andy's livraison baugette ?)
Okej ska kika på de... men ska testa minkolja först....
ska kika på fästet om jag kan fixa det snyggare... har inte bestämt mig för placeringen ännu 
Skylten har jag inte heller bestämt mig om... men det är ju lätt att ta bort om den inte kulle bli bra 

min burk ser annorlunda ut men det där borde vara snarlikt innehåll. har du vägarna förbi årsunda kan du hämta upp en burk. har 2. 
min burk ser annorlunda ut men det där borde vara snarlikt innehåll. har du vägarna förbi årsunda kan du hämta upp en burk. har 2.
Nja har inte vägarna förbi Årsunda på ett tag tror jag.. tack ändå ! Jag får testa med de där jula hade kanske....
eller så kanske skoaffären här i Obo har nått liknande ! 

http://www.ebay.com/itm/151620746336#ht_716wt_907
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Urban Bicycles
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.