nizekustoms skrev:PPRMicke... När det blir dags för att porta toppar och insug, kan man komma ned till dig då? Gör du bara flödestest eller kan du porta också?
Vad har du tänkt dig när det gäller topparna
Porta är ett vitt begrepp
Jag kan fixa det mesta som du vill när det gäller toppar (ex byta ventilsäte)
Du kan alltid komma ner till mig om jag är hemma
Det är mitt stora problem efter som jag är ute på tävlings barnona nästan varje helg (var i malmö i helgen skruvade promod nästa falkenberg historiks banracing )
Du kan slänga i väg ett mail till mig med tele så fixar vi det
/// Micke
Det jag tänkt mig är ett 70/45/35-graders ventilsätesjobb. Öppna upp insugsporten lite. Ta bort lite i förbränningsrum enligt tidigare inlägg samt ta upp för 90,5mm cylindrar. Dessutom kanske Dr. Reichert Tuning insugen behöver matchportas. Detta blir nog dock först under högvintern (kan man säga så?). Slänger iväg ett mail då det blir dags i så fall...



