jag tror den skit fin
Wow! Detta kommer bli så bra! Min -67a cab kommer lackas silver med.
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Kommer bli kanon 
Shit, de kommer att bli så jäkla snyggt att man blir tårögd
Fixade du krockskadorna själv eller blev de försäkringsbolaget?
Jag gjorde upp med försäkringsbolaget så dom slapp hjälpa till med att reparera. Fick en vis % av summan för att göra allt själv. Nu i efter hand så skulle jag nog låtit dom göra jobbet då det just nu kostat bra mkt mer. Men det blir nog så när man bestämmer att göra mer på bilen hela tiden.
Mvh Mazan
du kan använda forumbilder.se gratistjänst utan medlemskrav och sen klistra in länken till din uppladdade bild i din post.
Fin ghia du harser fram emot bilder
Tack för hjälpen, nu har man lärt sig hur man lägger in bilder också;)
Lite uppdate:) renoverat lysen fram..
32 2011-07-04 21:37:31 Senaste redigerad av mazan (2011-07-04 21:38:25)
sätten plus annat
blästrad och lackat i benvit
Lite uppdate:) renoverat lysen fram..
Fick du dit dina nya krom ringar? Köpte från Neufert i Tyskland men de verkar ha för liten diameter...
mazan skrev:Lite uppdate:) renoverat lysen fram..
Fick du dit dina nya krom ringar? Köpte från Neufert i Tyskland men de verkar ha för liten diameter...
Jo då jag fick tag på nya ringar fram, köpte på csp passar perfekt samt billiga också. skiljer sig lite från de originala med funkar jäkligt bra ändå. Skall använda dessa tills jag cromat om mina originala..
halloj everybody , eftersom mazan sover kastar jag upp lite bilds för er nattugglor
rock on !

thats all for now
natti natti
oj va mycket lack det är så det snurrar till i huvet bara man tänker på all förtunning
fint blire.. ser fram emot att se den i dagsljus med lite solsken mot lacken 
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Den kommer bli grym,vilken snygg färg 
tror ni jag ler idag på jobbet eller:) ska bli kul och hämta den och börja dra el mm återkommer med fler bilder i solsken mm
mvh Mazan
Kommer bli skitbra 
41 2011-07-11 15:58:43 Senaste redigerad av kenkescustom (2011-07-11 16:03:21)
avmaskad o ute o vädrar .....

o in i garaget....

småprylar kvar bara o köra på
enjoy
rock on !
Snyggt!
Kenny grymmet gjort.. Hämtas ikväll, sedan så blir det att prov montera 17 fälgarna direkt hehe de har ju stått i ca 10 mån för att kläs på bilen.. Lägger upp bilder imorgon....
räsern hämtad , hörs i veckan mannen !
rock on !
Snyggt!
Vad är det för färgkod/namn?
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Bild från igår när vi anlände till jobbet:)
Fick på fälgarna idag.. ser ut som en jeep hehe han e så hög.. justering sedan av höjden
Den kommer bli så jävla snygg 
Den kommer bli så jävla snygg
Tack Wibbe
Långt kvar ännu, var och hämtade alla el detaljer idag från vw garaget. Börjar dra el imorgon. Lovat tjejen att se på film ikväll, men hjärnan är någon annanstans hehe .. Men imorgon blir det många timmar på jobbet:)
Mvh mazan
Tråkig bruksbil du låg inne med också... NOT 
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.