251

magoo skrev:
Alpenretter skrev:

Magoo, rutan är av laminatglas nu enl reglementet ICQ/ab

Får man fråga vad en dylik går på? håller ju själv på med ett bygge... och till viss del ser det ut som att vi har liknande "framrute-idéer"... ska syna denna NOGA på BR ICQ/ad

Kostade ca 600kr hos glasmästaren,
men syna bara inte för noga ty jag råkade "skada" den lite vid montering, men bara lite... fast jag svor mycket !  ICQ/ad

" Nya ord man måste lära sig innan HumVWeens sjösättning, tex land i sikte ! "

252

Så jävla tuff! Bra jobbat ICQ/ag

253

Alpenretter skrev:
magoo skrev:
Alpenretter skrev:

Magoo, rutan är av laminatglas nu enl reglementet ICQ/ab

Får man fråga vad en dylik går på? håller ju själv på med ett bygge... och till viss del ser det ut som att vi har liknande "framrute-idéer"... ska syna denna NOGA på BR ICQ/ad

men syna bara inte för noga ty jag råkade "skada" den lite vid montering, men bara lite... fast jag svor mycket !  ICQ/ad

saken är ju att jag har haft tonvis med idéer och tankar, och sen går DU och realiserar delar av dom...
mitt bygge ska ju bli raka motsatsen till din, dvs så låg jag kan (just nu 10 cm markfrågång, men sänkspindlar ligger på hyllan och tar ner den 2½ tum till)
Dock har du en del intressanta lösningar med ruta, tak etc som jag helt fräckt är fruktansvärt nyfiken på att "låna" då de matchar mina tankar.
Ser fram emot att snacka lite buggy/bygglösningar på BR ICQ/ab

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

254

magoo skrev:
Alpenretter skrev:
magoo skrev:

saken är ju att jag har haft tonvis med idéer och tankar, och sen går DU och realiserar delar av dom...
mitt bygge ska ju bli raka motsatsen till din, dvs så låg jag kan (just nu 10 cm markfrågång, men sänkspindlar ligger på hyllan och tar ner den 2½ tum till)
Dock har du en del intressanta lösningar med ruta, tak etc som jag helt fräckt är fruktansvärt nyfiken på att "låna" då de matchar mina tankar.
Ser fram emot att snacka lite buggy/bygglösningar på BR ICQ/ab

Jag tar med färdigskrivna "patentlåneavtal"...  Default/lol

Skämt åsido, det är bara att titta & låna hur mkt du vill, det är ju därför jag bygger bilar, så att folk kan/ska bli inspirerade  ICQ/ab

Men ställ gärna frågorna innan jag blivit för rund under fötterna bara,
för tungan verkar vara sammankopplad med dom konkava fotsulorna...  ICQ/ad

" Nya ord man måste lära sig innan HumVWeens sjösättning, tex land i sikte ! "