51

EW ja åker norrifrån, faaast bara några mil norr om Bollnäs, Hudik  ICQ/ae Dock åker ja inte genom söderhamn, svänger av e4 tidigare vid Kungsgården å åker över Trönö!

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

52

bumbi_ skrev:

Ja man har väl inge alternativ som förra året! ( löfte om stryk om man inte visa sig där med bob!) Meeen ja kommer frivilligt! ICQ/ag

Ser ut som om BOB inte ska till VWATER #2 till helgen när man åker förbi garaget, men det finns många och långa nätter kvar till mek  ICQ/ab

53

Alldeles riktigt Henke! BOB får sova hemma under VWater tyvärr... kommer åka varifjanten dit ist!  ICQ/am  Alldeles för mkt jobb för att ja ska hinna klart...

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

54

Dyker också upp

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

55

ICQ/af

Post's attachments

väder.jpg, 245.08 kb, 1422 x 799
väder.jpg 245.08 kb, 201 downloads since 2014-07-02 

You´ll never know...

56

Såja, hoppas det håller i sig nu bara... behöver lite sol, vw och öl i goda vänners lag nu ICQ/af

57

GB skrev:

Såja, hoppas det håller i sig nu bara... behöver lite sol, vw och öl i goda vänners lag nu ICQ/af

Vem fan behöver inte det...

58

Vi är nog några som möta upp i Söderhamn och rullar iväg sedan för de som vill haka på. Oklart om jag ev åker dit redan fredag kväll eller om de blir runt lunch på lördagen.
Men bara trevligt om man är fler som rullar samtidigt. ICQ/ab

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

59

Det närmar sig med stormsteg, gräset är nyklippt, gräsmattan utvidgad för att kunna ta emot fler galningar och det ser ut att våra offer till vädergudarna har gjort susen, tror faktiskt att det är den här helgen som sommaren kommer till vår del av landet! ICQ/ab

Man dyker upp precis när man vill och den enda hållpunkten vi har är runt 17-18tiden då vi drar igång grillarna och dukar upp långbord så tag med något att lägga på grillen samt tilltugg och föredragen dryck. Vi bjuder på nybakt bröd, sallad och lite smått och gott!

Det här blir bra det! ICQ/ab

Buy the ticket, take the ride... - HST

60

Jajamän!

61

Man behöver inte ta med sig finporslinet om man nu nödvändigtvis inte vill förstås... vi har massor med engångstallrikar, bestick, koppar, glas, ... ICQ/ab

62

Min 12-åriga dotter är sugen å följa med. Nån mer som har lite större barn med? Så hon slipper umgås med pappa hela kvällen ICQ/ab

VW typ 3 1600 TLE 1971

63

Tjenare, vet faktiskt inte hur det blir med det yngre gardet, om det är nån som tänkt ta tillfället i akt och indoktrinera nästa generation i den luftkylda världen eller inte... ICQ/ad
Kanske dom som ska hit kan svara på bättre än mej?
Är hon en hästtjej din dotter? Vi har 5hästar här på Ranchen i så fall, dom går väl mest bara runt i sina hagar och äter men det kanske kan va ett litet avbräck mot den 'tråkiga pappan' i alla fall... ICQ/ad
Hur som helst så är du är i alla fall hjärtligt välkommen med eller utan dottern.

64

Ja det var väl främst övriga besökare frågan var ställd till. Men hon följer med iaf.
Hon är inte hästtjej. Hon har aldrig ens sutte på nån   Default/yikes 
Men om det finns nån vänlig själ som tar hant om det hela vill hon gärna provköra en pålle.

Skälv vågar jag knappt gå nära, definitivt inte röra en häst pga allergi

Men hon är nöjd om hon får sparka lite boll, köra sparkcykel och mata å klappa hästarna   ICQ/ab

VW typ 3 1600 TLE 1971

65

Då va vi i gång... ICQ/ab

http://www.zhozho.com/forumpics/vwater2014_1.jpg

Spaan, Elias och Job dök upp med sina bussar efter det här bilden togs, dessutom va Svwing in och vände och kollade läget, så nu när förtrupperna är på plats så kan vi väl kalla VWATER 2014 för öppnat! ICQ/ab

EW: Kul att ni dyker upp! ICQ/ab

66

Jag packar det sista och är på väg om ett par timmar jag åxå!  ICQ/af

You´ll never know...

67

Trevligt trevligt! ICQ/ab

68

Hemma igen utan missöden! Stort tack till Bogserarna (bumpi Micke å Elias) när taiwanremskivan fick nog. Stort tack till Löf för utlåning av tysk kvalitetsskiva och trevlig träff. Ska försöka komma lite tidigare och åka senare nästa gång Default/yikes (och för hoppningsvis med flakbil)

69

Tack för en trevlig tillställning och att man inte blev allt för mobbad för att man åkte Saab.  ICQ/ag
Gasvajer till bay beställd så nu ska man slippa det bekymret i framtiden.  ICQ/af

Mera känd som jb...

70

JBlom skrev:

Tack för en trevlig tillställning och att man inte blev allt för mobbad för att man åkte Saab.  ICQ/ag
Gasvajer till bay beställd så nu ska man slippa det bekymret i framtiden.  ICQ/af

Mobbad??
Prova att komma i en one-off sportvagn nästa gång ICQ/ab
Tack för en härlig tillställning och bra uppslutning!
/Herman

Volkmasters Sweden
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport

71

Haha där var det enbart avundsjuka kommentarer som haglade vad jag hörde.  ICQ/ag

Mera känd som jb...

72

Tack för en mycket trevlig träff

70:a Cab, Gazzer, Variant

73

Tack för den trevliga träff. Syns nästa år med.

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

74

Tack som fan!  ICQ/ag
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1228891.jpg

75

Stort tack till alla er som va med och förgyllde tillvaron på Ranchen i helgen! ICQ/ab