Nu blev det lite mer "konservativt" rake på den!

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Raceprojekt "Ruggiga Rugar"
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 26 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu blev det lite mer "konservativt" rake på den!

Du var saknad i lördags Olzzon !
Enda giltiga frånvaron är att du var i garaget och gjorde nåt vettigt ! Va ? Va ?

Du var saknad i lördags Olzzon !
Enda giltiga frånvaron är att du var i garaget och gjorde nåt vettigt ! Va ? Va ?
Haha jag förstår om det blev tråkigt utan mig!
Men självklart var man i garaget trots förkylning och feber, iaf en liten stund 
Tillägnar denna update den tyskvänlige Fidde! Myskväll i chicen, då kan man passa på att mysmeka dit ett litet mysigt oljetråg.

Här har det inte hänt nåt på ett tag men monterade ihop nyslipade tryckplattan i helgen så då fanns det ingen anledning till att ha motorn på bänken längre 

Det som ska göras nu är att nya bränsleledningar ska dras men lider av ekonomisk kris för stunden så får se när jag har råd med det.
På grund av jobb i västerland ser ser det ut att bli ett år utan Rugar, nya tag nästa sommar med stadigare kassa 
Erik (alphonz) har randat lite (Still in progress), riktigt grym du är mannen! Ska bli kul att se den helt färdig sen

haha fan va hårt 
Klockrent !
Rapp-rapp-rapp-rapp!!!!
haha trodde du skulle hålla min fina photoshopskiss hemlig jag
aja det där kommer bli sjukt ballt om Erik får gå hejvilt,
Tror Erik får beställa en stor burk svart Oneshot färg för det känns som det kommer gå åt en del 
haha trodde du skulle hålla min fina photoshopskiss hemlig jag
![]()
aja det där kommer bli sjukt ballt om Erik får gå hejvilt,Tror Erik får beställa en stor burk svart Oneshot färg för det känns som det kommer gå åt en del
Inget är hemligt från den stund huvudinnehållet passerar glipan mellan hakspetsen och sniken
Dessutom måste man väl hålla lite liv i tråden trots att det inte händer något.
Oså spetslack på taket med liten nyans skillnad 
Ser ju snart ut som min gamla 
När jag kom hem från Oslo låg det ett cupstag och väntade från Waxxarn, känns som riktigt fint hantverk! 

Nästa helg är det lite randning inplanerat med master Åberg!
Nuså har det äntligen blivit lite timmar i garaget, mest mys och torrbrytning på bergarn men ändå!
Monterade cupstaget igår, satte öronen vid v-lådsfästet fel först så fick göra om men nu vet man hur det ska sitta iaf.
Idag var jag och fixade "halva" bränsleledningarna, stålomspunna slangar med pressade kopplingar till förgasarna och från tank till pump Check! Nu är det bara röret från pumpen till regulatorn, kör 12mm ledningar, och ett bränslefilter kvar.
Hinkade i den här ratten jag fått av Jimmy istället för Speedwell ratten också. Passar bättre till stuket och underlättar i och urstigning något, kanske får skänka träratten till något av farsans projekt istället om han är snäll!
Tänkte sätta i samma matta som bak i fram också.
Dessutom var jag ut till Mårdäng och leverade dörrsidorna och bakre panelerna till Larsa som ska fixa nya i 0,7mm alu plus busa till det lite med sickmaskinen. Ska bli kul att se vad han kan hitta på!
Nöjd med Cupstaget?
Nöjd med Cupstaget?
Jäkligt nöjd! Det kommer nog lira fint till nästa år, behöll dessutom mina vantskruvar som går upp till buren. Hade inga problem med hjulstuds innan och lär definitivt inte ha det till nästa år heller! 
Gött 
väntar spänt på å se hur kommande helgen slutar för Rugar jag 
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 26 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Raceprojekt "Ruggiga Rugar"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.