Nu missade jag ju att mäta om gavlarna så det blev ingen toksänkning...soorry
Men nu sitter de där de ska verkar det som, eller hoppas jag i alla fall för nu äre svetsat å grejat.
Har just gjort de sista justeringarna för ramen, och precis då kom jag på att det satt ett par tunna plåtschims mellan det högra tornet och ramen när jag rev isär allt. Och det kan nog vara av någon anledning tror jag? Gissar på att den extra millimetern, eller dryga millimetern gör att det är lite lättare att montera framvagnen utan att den "nyper" fast och krånglar, kanske?
Hur som helst så tog jag ett par pappbitar som får kompensera bristen på ork att klippa till ett par plåtbitar, borde bli liknande mått ändå, får slöjda till ett par senare.
Nu lämnade jag garaget för kvällen med att bara klämt dit ramskenan i sin slutgiltiga position, då finns det tid att grubbla på vad mer jag missat...eller snarare att klockan blev lite över hemfärd och att jag inte vill svetsa precis innan jag drar hemmåt, för det är ju lugnast om man väntar nån timme efter svetsning så eventuelle glöder slocknat eller upptäcks
Usch! vill inte ens tänka på vad som kan hända 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
undrar när det ska vända? Jag menar att inte behöva slipa så mycke??